Marketing Türkiye’den…
30 yılı aşkın bir süredir, pazarlama sektöründe gerçekleştirilen çalışmaların öne çıkabileceği platformlar oluşturuyor, sektör profesyonellerinin ihtiyaç duyabileceği haber ve araştırmaları aktararak, Türkiye’de pazarlama disiplininin büyümesine ve gelişmesine katkı sunmaya devam ediyoruz.
Sektörde beğeniyle karşılanan çalışmalar kadar, eleştirilen çalışmalar hakkında da haber yapmak, bir yayın kuruluşu olarak görevimiz. Yalnızca başarıları ve olumlu olarak addedilebilecek gelişmeleri haber yaparak reklam dünyası içerisinde bilginin hapsolduğu bir cam fanus yaratmanın sektöre katkı sunmayacağı inancıyla hareket etmekte, tarafgirlik içerisinde olmadan sektördeki gelişmeleri okuyucularımızla paylaşmaktayız. Bu doğrultuda, sektörde yaşanan herhangi bir gelişme ile ilgili açıklama yapmak isteyen tüm tarafların görüşlerini yayınlıyor, sesini duyurma ihtiyacı içerisinde olan herkesin başvurabileceği bir platform olma misyonumuzu sürdürüyoruz.
Yaşanan son durum karşısında habercilik ilkelerimizin bir gereği olarak, yapılan hatayı örtmeye, saklamaya çalışmadan haberde yanlış iletilen bilginin ivedilikle tekzibini, ilgili ajans ve okuyucularımıza hitaben bir özür metniyle beraber gerçekleştirdik. Titrifikir ekibinden ve tüm okuyucularımızdan, haber metninde yer alan hata ile ilgili tekrar özür dileriz.
Tarafsız kalmak, yapılan hataların sorumluluğunu dürüst bir biçimde üstlenmek ve sektördeki gelişmeleri haber ayırt etmeksizin yayınlamak gibi temel gazetecilik değerlerimiz olarak belirlediğimiz ilkelerden herhangi bir kişi veya kurumun baskısıyla vazgeçmeyeceğimizi tüm kamuoyuna bildiririz.
Saygılarımızla,
Marketing Türkiye Ekibi