Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Ronaldo’nun hamlesi Ikea’ya ilham oldu: “Cristiano” su şişeleri satışta
Cristiano Ronaldo’nun basın toplantısında Coca-Cola şişelerini önünden kaldırarak “Su için” çağrısında bulunması markaya 4 milyar dolarlık bir değer kaybı yaşatmıştı. Bu olaydan ilham alan Ikea Canada, su şişesine “Cristiano” adını verdiğini sosyal medya üzerinden Ronaldo’yu etiketleyerek duyurdu.
Gazlı içeceklere karşı tutumuyla bilinen ünlü futbolcu Cristiano Ronaldo, Macaristan maçı öncesinde düzenlenen basın toplantısındaki hareketiyle çokça konuşuldu. Turnuvanın sponsorlarından Coca-Cola’nın iki şişesini kenara iten Ronaldo, “Su için” demişti. Bu hareketin akabinde Ikea Canada “Sürdürülebilir bir şekilde su için” çağrısına ünlü futbolcuyu etiketledi. Perakende devinin su şişesine “Cristiano” ismini vermesi de dikkat çekti.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Cannes Lions 2021 başladı…
1954’ten bu yana Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali, yaratıcı iletişim endüstrisini her yıl Cannes’da bir araya getiriyor ve yılın en başarılı işlerini ödüllendiriyor. Pandemi nedeniyle bu yıl tamamen dijitale taşınan festival bugün itibariyle başladı… 21-25 Haziran tarihleri boyunca online biletle katılım sağlanacak olan festivalde ödüller, bir sonraki yaratıcılık dalgasını şekillendiren yeni fikirleri kutlarken; küresel iş birlikleri ve yeni ağların kurulması için de zemin hazırlanıyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
“Bizim Expat’ların” Dubai’de coşkulu 19 Mayıs Ruhu
Dubai’de yaşayan Türkler T.C. Dubai Başkonsolosluğu’nun önderliğinde bu yıl 19 Mayıs ruhunu kilometrelerce uzakta yaşadılar ve yaşattılar.
Tamamen gönüllü bir komite tarafından organize edilen basketbol buluşması 100’ün üzerinde Türk’ü ağırladı. Gençlerin, kadın-erkek yetişkinlerin katıldığı buluşmanın eşleşme kurası 19 Mayıs’ta çekildi ve buluşma 5 Haziran’da oynanan final maçıyla son buldu. Alınan sıkı pandemi tedbirleriyle oyuncuların ailelerinin de seyirci olarak katıldığı maçlar 19 Mayıs coşkusunu her yaştan Türk’e yaşattı. T.C. Dubai Başkonsolosu İlker Kılıç’ın da söylediği gibi, Türk Toplumu Dubai’de basketbol etrafında buluştu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Yılın en yaratıcı tasarımları belli oldu
Perakende dünyasında ürün kadar ambalaj ve çeşitli tasarımlar da tüketicinin satın alma kararını etkiliyor. Tüketiciyi pozitif yönde etkilemek isteyen gıda ve tüketici ürünleri şirketleri ise hem yaratıcı hem de çevreci ambalajlarla yarışıyor. Dünyanın en yeni ürün ambalajlarına ev sahipliği yapan FESPA, yılın en yaratıcı tasarımlarını açıkladı…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Uygulama dünyasında etkileşimi artırmanın yeni yolları
Uygulamalar, milyarlarca insanın dünyayla etkileşim kurma şeklini değiştirerek en sevilen oyunu oynamayı, sosyal çevreyle bağlantıda kalmayı ve günlük ihtiyaçları satın almayı daha kolay hale getirdi. Google’ın yeni araştırması, mağazalar yeniden açıldığında bile tüketicilerin yüzde 63’ünün en iyi uygulama deneyimlerini aramaya devam edeceğini gösteriyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.