Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
“Görünmez Dilekçeler” Cannes Lions’tan ödüllerle dönüyor!
Cannes Lions’ta 12 kategorinin kazananı açıklandı. 4 farklı kategoride kısa listeye adını yazdıran TBWA\ISTANBUL, OMD Türkiye imzası taşıyan ve PR çalışmaları PRO İletişim İstanbul tarafından gerçekleştirilen “Görünmez Dilekçeler” kampanyası Cannes Lions’ta bir Altın, bir Gümüş ve bir Bronz Aslan’ın sahibi oldu.
Kadın Cinayetlerini Durduracağız platformunun TBWA\ISTANBUL, OMD Türkiye imzası taşıyan ve PR çalışmaları PRO İletişim İstanbul tarafından gerçekleştirilen “Görünmez Dilekçeler” projesi Cannes Lions’ta Media, Outdoor, PR Lions ve Glass: The Lion For Change kategorilerinde kısa listede yer almaya hak kazanmıştı. Proje, bugün itibariyle açıklanan 12 kategoriden Media Lions’ta Altın ve Gümüş Aslan’ın PR Lions’ta ise Bronz Aslan’ın sahibi oldu.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Toplumun yüzde 12’si aşı yaptırmayı düşünmüyor!
Tüm dünyayı etkisine alan koronavirüsün ortaya çıkış tarihinden, 16 Haziran 2021 tarihine kadar olan süreçte Türkiye genelinde 5 milyon 300 binden fazla vaka tespit edilip, vefat sayısı 48 bin 900’ü aştı. Türkiye’de de her ülkede olduğu gibi virüsten korunmak için alınan önlemler ve kısıtlamalar zaman zaman değişti. NG Araştırma ise koronavirüsle ilgili gerçekleştirdiği pek çok araştırmaya yenisini ekleyerek ikinci normalleşme sürecinde halkın düşüncelerini anlamak adına yeni bir çalışma gerçekleştirdi. Toplumun Virüsten korunmak için neler yaptığından normalleşme sürecinde sokağa çıkma yasağına dair düşüncelerine, turizmin vakaları nasıl etkileyeceğinden aşı yaklaşımlarına dek yanıt aranan araştırmanın detaylarına gelin birlikte bakalım…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Reklam yerini uzun metrajlı filme mi bırakıyor?
Dünyanın her noktasında faaliyet gösteren ve yıllar boyunca unutulmayan sayısız reklam filmine imza atan Pepsi, tüketiciye seslenme stratejisini değiştiriyor. Marka önce “Cherries Wild” adlı dizinin ana sponsoru oldu, sonrasında da “Uncle Drew” filmiyle sinemaya adım attı. 2021’in Nisan ayında yeni ürünü Pepsi Mango’yu pazara sunarken, MTV iş birliğinde tanınmış reality yıldızlarını eşleştirerek aralarındaki iletişim sürecini ekrana yansıttığı “Match Me If You Can”in de duyurusunu yaptı. Üst üste geleneksel reklam formatının dışında yaptığı iletişim çalışmaları Pepsi’nin alıştığımız reklam payını daha ne kadar küçülteceği sorusunu gündeme getirdi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Aşılama çalışmaları esnafa umut veriyor
Aşılama ile ‘İşlerim artacak’ diyen esnafın oranı 16 puan arttı…
Küçük esnafın nabzını tutan “Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi”nin Mayıs 2021 dönemi sonuçları açıklandı. Rapora göre Genel Güven Endeksi 4,9 puanlık anlamlı yükselişle 11,1’e çıktı. Esnaf tam kapanma sonrası hızlı aşılama ve açılma planıyla yeniden umutlandı. Vaka sayılarının düşmesiyle esnafın endişe oranı 7 puan düşerek yüzde 63’e geriledi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Cumhurbaşkanı Erdoğan yerli aşının ismini açıkladı!
Yerli aşının Faz-3 çalışması kapsamında gönüllülerle yürütülen aşılama programı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın çevrim içi katılımıyla Ankara Şehir Hastanesi’nde başladı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, yerli Covid-19 aşısının adının “TURKOVAC” olduğunu açıkladı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, yaptığı konuşmada, “Üçüncü fazının ilk uygulaması gerçekleştirilen bu aşımızla birlikte Türkiye artık bu hususta yeni bir dönemin kapılarını aralamaktadır. Birkaç hafta içerisinde ülkemizdeki 18 yaş üzeri nüfusun tamamını aşılama kapsamına almış olacağız.”
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.