FCB, Cannes 2021’de yılın network’ü seçildi
Bu yıl 21-25 Haziran’da dijital olarak gerçekleşen, reklamcılık sektörünün global anlamda en önemli yarışmalardan biri olan Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali, reklam ve pazarlama sektörünün en başarılı işlerini ödüllendirdi. FCB, 2 Titanyum, 5 Büyük Ödül, 15 Altın, 26 Gümüş ve 32 Bronz kazanarak toplam 80 Aslan ile yılın network’ü seçildi.
FCB’nin elde ettiği bu başarı hakkında FCB Artgroup Türkiye CEO ve ortağı Ateş Çavdar şunları söyledi: “FCB’nin dünyanın en prestijli yaratıcılık festivali Cannes Lions’da farklı kategorilerde toplam 80 Aslan kazanması tüm FCB ailesi için büyük bir mutluluk. Benzerine şahit olmadığımız bu başarı FCB için büyük bir dönüşüm oldu. FCB WorldWide CEO’su Carter Murray’in söylediği gibi yetenekli bireylerin gelişip büyüyebileceği bir ortamı yaratmak hepimiz için önemli önceliklerden biri. Yapılan başarılı işlerin sektörde fark yaratmasından dolayı grubumuz adına mutluluk duyduk”.
FCB Artgroup İstanbul, Bakü, Almatı, Taşkent, Tiflis, Süleymaniye, Kiev, Karaçi ve Tahran gibi ofislerde 200’e yakın çalışanıyla Türkiye, Kafkaslar ve Orta Asya’da bütünleşik pazarlamayı tek çatı altında sunuyor. FCB Artgroup, çizgi üstü ve çizgi altı iletişim, shopper marketing ve dijital çözümleri tek çatı altında entegre eden bölgesel güçte bir network ajans olarak faaliyet gösteriyor.
“Bir Türk proje daha Cannes’dan Aslan’la dönüyor” haberi için tıklayın!