Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Youth Talks zirvesinin online ayağındaki programın detayları belli oldu
2019 yılında başlayan Youth Talks gençlik zirvesi bu yıl yeni phygital formatıyla gerçekleşecek. Gençlik destekçileri VakıfBank, Vestel ve Ülker’in destekleriyle gerçekleşecek olan zirvenin online ayağındaki program ilham veren oturumlara ev sahipliği yapacak. Zirveyi Marketing Türkiye web sitesi, YouTube hesabı ve sosyal medya kanallarından canlı olarak takip edebilirsiniz…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
“Umutla Tokyo”ya diyen P&G, Olimpik Anneler projesinin detaylarını podcast yayınında anlattı
“Umutla Tokyo”ya diyen P&G Olimpik Anneler projesinin detaylarını podcastte konuştu
Olimpik Anneler ile 34 sporcuya ve annelerine destek olan P&G, projesiyle Tokyo 2020 Yaz Olimpiyat Oyunları’na 29 sporcusunu uğurlamaya hazırlanıyor. P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya CMO ve Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Dr. Onur Yaprak, Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen ile Olimpik Anneler projesinin detaylarını Marketing Türkiye ve Karnaval iş birliğiyle gerçekleştirilen podcast’le anlattı…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
FCB, Cannes 2021’de yılın network’ü seçildi
Yılın network’ü: FCB
Bu yıl 21-25 Haziran’da dijital olarak gerçekleşen, reklamcılık sektörünün global anlamda en önemli yarışmalardan biri olan Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali, reklam ve pazarlama sektörünün en başarılı işlerini ödüllendirdi. FCB, 2 Titanyum, 5 Büyük Ödül, 15 Altın, 26 Gümüş ve 32 Bronz kazanarak toplam 80 Aslan ile yılın network’ü seçildi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
“Video” bağ kurma yeteneğini güçlendiriyor
Geçtiğimiz yıl hepimizin davranışlarında ve kültüründe görülen değişiklikler YouTube’a ilginç şekillerde yansıdı. Mesela, “yavaş yaşam” içeriklerine daha fazla ilgi gösterilmeye başladı ve online ürün lansmanlarında olağanüstü bir artış görüldü. YouTube Culture and Trends Raporu’nda öne çıkan konulardan biri de video izleme eğiliminin altında yatan “bağ kurma” ihtiyacı. Gelin birlikte detaylara bakalım…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Apple-Samsung rekabetinde son durum ne?
Teknoloji devleri Apple ve Samsung’un arasında, ezelden beridir bir rekabet söz konusu. Bu konuda şaşılacak bir durum yok, nitekim iki firma da pek çok farklı yönden pazarın liderleri konumunda. Bununla birlikte, konu giyilebilir teknoloji pazarına geldiğinde Apple, Avrupa’da ciddi bir farkla Güney Koreli rakibini geride bırakmış görünüyor.
Saat, gözlük veya mücevher gibi, üzerimize giyebildiğimiz tüm teknolojik ürünleri kapsayan giyilebilir teknoloji pazarı gün be gün büyümeye devam ediyor. International Data Corporation (IDC) tarafından yayınlanan, 2021 yılının ilk çeyreğine ilişkin giyilebilir cihaz raporuna göre, Avrupa pazarında geçtiğimiz yıla göre yüzde 33’lük bir büyüme kaydedildi.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.