Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Gelişmeleri kaçırma korkusu çalışanları ofise döndürecek
Ekibinizin pandemi sonrasında ofise geri döndüğünü, ancak sizin hala evde, sabahları yapılan uzun yolculuklardan ve ofis ortamından kaçınarak pijamalarınızın keyfini çıkardığınızı düşünün. Her şey harika, ancak işin farklı bir yüzü de var: meslektaşlarınızın duymadığınız şakalara güldüğünü, kaçırdığınız dedikodulara dikkat çektiğini, farkında olmadığınız projelerle ilgili notları karşılaştırdığını görüyorsunuz. Her şeyin dışında mı kalıyorsunuz?
İçinizde büyüyen tüm bu duygular gelişmeleri kaçırma korkusunu (fear of missing out) temsil ediyor. Mimarlık firması Gensler’in Genel Müdür Yardımcısı Andy Cohen, meslektaşı eş CEO Diane Hoskins ile yaptığı röportajda, “Bu, sizi en azından haftada birkaç gün giyinip eski masanıza geri dönmeye itecek şey” diyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
TikTok Şeffaflık Raporu’na ABD damga vurdu!
TikTok 2021 yılının ilk üç ayını kapsayan Şeffaflık Raporu’nu yayınladı. Rapora göre en fazla videonun kaldırıldığı ülkelerin başında Amerika Birleşik Devletleri, Pakistan ve Brezilya yer alıyor. Videoların kaldırılma nedenleri çeşitlilik gösterirken, Topluluk Kurallarını veya Hizmet Şartlarını ihlal eden 11,149,514 hesabın da kaldırıldığı görülüyor. TikTok ayrıca, 1,921,900 reklamı, reklamcılık politikaları ve kurallarını ihlal ettiği gerekçesiyle reddettiğini de açıkladı. Gelin detaylara bakalım…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Salgında 3. dalga endişesi artıyor
1,5 senenin ardından nihayet tam açılma dönemine girdik. Girdik girmesine de hala içimizdeki pandemi korkusunu tam olarak atamadık. Toplumun ciddi bir kısmı 3. dalganın yaşanacağı endişesiyle hala kendini rahat hissedemiyor. Ipsos tarafından gerçekleştirilen Koronavirüs Salgını ve Toplum Araştırması’nın 63 dönem verileri, vatandaşların; kısıtlamaların kaldırılmasına ilişkin düşünceleri, normalleşmeye dair görüşleri, 3. dalgaya yönelik endişeleri ve gece 24’ten sonra müzik yasağına ilişkin değerlendirmelerine ışık tutuyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Sosyal medyanın zirvesinde rekabet kızıştı!
Normalleşme sürecinin yavaş yavaş başladığı Türkiye’de, markalar mesajlarını tüketiciye iletebilmek için günde yaklaşık olarak 66 binden fazla sosyal medya iletisi yayınlıyor. Yoğun iletişimin sürdürüldüğü dijital ortamda, hangi markaların öne çıktığı ise merak konusu. SocialBrands, her ay Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya performans incelemesiyle en başarılı markaları belirliyor. Markaların sosyal medyadaki performanslarını istatistiksel verilere göre tarafsız olarak değerlendiren sosyal medya marka endeksi SocialBrands’in açıkladığı temmuz ayı sonuçlarına göre Netflix yine zirveyi kaptırmadı…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Sürdürülebilir Turizm Zirvesi başlıyor!
Turizm Araştırma ve Geliştirme Platformu (TU – AR) tarafından düzenlenen Yeni Arayışlar Girişimi Platformu Derneği, ÇEVDODER, EGD gibi çok sayıda sivil toplum örgütünün destek verdiği “Sürdürülebilir Turizm Zirvesi” başlıyor. Danışma Kurulu’nda 26 gazeteci, bilim insanı ve sektör önderinin yer aldığı bilim kurulunda ise 19 bilim insanın yer aldığı Zirve; 7 Temmuz Çarşamba ve 8 Temmuz Perşembe günü online olarak gerçekleştirilecek…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.