PepsiCo iletişim ajansını seçti
F5 İletişim Yönetimi, 66 milyar ABD dolarını aşan net geliri ve her biri 1 milyar dolardan fazla yıllık perakende satış hacmi üreten 22 markadan oluşan ürün portföyüyle, gıda ve içecek sektörü markası PepsiCo’nun Türkiye’deki iletişim ajansı oldu.
F5 İletişim ilk aşamada, PepsiCo’nun “Fayda Gözeten Performans” vizyonuyla yarattığı tüm değerleri de yansıtacak itibar yönetimini ve sosyal sorumluluk çalışmaları kapsamında GAP-Cheetos Çocuk Gelişim Merkezleri ile Kızlarımız Okuyor projelerinin yönetimini üstlendi. İki şirket arasında yapılan anlaşmaya göre F5 İletişim, ürün iletişiminde herhangi bir sorumluluk almayacak ve tamamen PepsiCo çatı markasına odaklanarak medya iletişimi, lider iletişimi, kurum içi iletişim, sponsorluk yönetimi ve kriz iletişimi gibi alanlarda PepsiCo Türkiye’ye danışmanlık ve uygulama hizmetleri sunacak.