Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri
Yatsan’ın Dijital ajans konkuru sonuçlandı!
Yatsan’ın dijital iletişim konkurunu, Altavia Dekatlon kazandı. Altavia Dekatlon, Yatsan’ın sosyal medya iletişimiyle birlikte dijital tasarım ve içerik yaratımı alanlarında markaya 360 derece çözümler sunacak.
Artı, TürkTraktör’e iletişim danışmanlığı hizmeti verecek
Artı İletişim Yönetimi, TürkTraktör’ün iletişim danışmanlığını üstlendi. Artı İletişim Yönetimi, TürkTraktör’ün iletişim stratejisinin oluşturulup, planlanmasından ve bunların yönetiminden sorumlu olacak.
The Ritz-Carlton Residences İstanbul’un kreatif ajansı DMM İstanbul oldu
The Ritz-Carlton Residences İstanbul, yeni iletişim döneminde kreatif ajansını seçti. Bir Bilgili Holding Projesi olan The Ritz-Carlton Residences İstanbul’un bundan sonraki tüm iletişim çalışmaları DMM İstanbul tarafından yürütülecek.
SALVO’ya 2 yeni marka
İstanbul Sinema Müzesi ve Atlas 1948 Sineması’nın yeni dönem yaratıcı projelerinin sorumluluğunu SALVO’ya emanet etti. Markaların yeni reklam ajansı olan SALVO, iş birliği kapsamında her iki markaya yaratıcı projeler, sosyal medya pazarlama stratejileri, sosyal medya yönetimi, dijital içerik geliştirme ve influencer pazarlama alanlarında hizmet verecek.
İstanbul Teknik tercihini yaptı
İstanbul Teknik, Contactplus İletişim Hizmetleri ile çalışmaya başladı. Contactplus İletişim Hizmetleri İstanbul Teknik’in kurumsal iletişim, lider iletişimi, ürün ve hizmet iletişimi, stratejik medya ilişkileri yönetimi görevlerini üstlenecek.
Demant İşitme Sağlığı Grup Şirketleri iletişim ajansını seçti
Demant, iletişim faaliyetlerini GoodWorks’e emanet etti. GoodWorks yeni dönemde, sektörünün önde gelen işitme cihazı markaları Oticon, Bernafon, Philips Hearlink, işitme implantlarında Oticon Medical, işitme sağlığı tanı cihazlarında ise GSI & Maico markalarını bünyesinde bulunduran Demant Grup’a; stratejik iletişim danışmanlığı, kurumsal iletişim, medya ilişkileri, kriz iletişimi, itibar yönetimi ve lider iletişimi alanlarında hizmet verecek.
eOfis, iletişim ajansını belirledi!
eOfis, iletişim çalışmalarını Walther Kranz’a emanet etti. 2021 yılının Şubat ayında sektöre adım atan Walther Kranz, markanın stratejik iletişim, kurumsal iletişim, medya ilişkileri, kriz iletişimi, itibar yönetimi ve lider iletişimi süreçlerinin yönetimini üstelenecek.
Digivega, AKUT’u müşteri portföyüne ekledi
Digivega, kurulduğu günden bugüne dek gerçekleştirdiği 3725 operasyonda 3037 kişiyi, 1539 hayvanı kurtaran, temel afet bilinci seminerleriyle de toplumu bilinçlendirmeyi görev edinen Türkiye’nin ilk arama kurtarma derneği AKUT’u portföyüne ekledi. Digivega, AKUT’un tüm sosyal medya iletişimini yürütecek.
MPR’ye dört yeni müşteri
MPR İletişim Danışmanlığı, dört yeni markayı daha müşterileri arasına kattı. Şans Girişim Ortak Girişimi çatısı altında faaliyet gösteren iddaa, iletişim çalışmaları için MPR’yi seçti. Şans Girişim’in iddaa markası altındaki faaliyetlerinin iletişimini MPR yönetecek. Yorglass da iletişim çalışmalarını MPR İletişim Danışmanlığı ile sürdürecek. MPR, Yorglass’a kurumsal iletişim ve marka iletişimi hizmeti verecek.
AS Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para Elektronik Para şirketinin markası Moneytolia da iletişim faaliyetleri için MPR İletişim Danışmanlığı’nı seçti. Moneytolia, kurumsal iletişim çalışmalarını MPR ile sürdürecek. MPR son olarak Dinçer Lojistik ile de kurumsal iletişim hizmetlerini kapsayan bir anlaşma yaptı.
GODIVA’nın Türkiye’deki iletişim faaliyetleri için Salt İletişim’i seçti
GODIVA’nın Türkiye’deki iletişim çalışmaları 360 derece entegre pazarlama iletişimi hizmeti sunan Salt İletişim Grup’a emanet. GODIVA’nın iletişim ajansı olarak, markanın genel iletişim stratejisi, basın iletişimi, konu ve etkinlik yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Norm Holding’in PR ajansı Message iletişim oldu
Message İletişim portföyüne Norm Holding’i kattı. Message İletişim, Norm Holding’e stratejik danışmanlık çatısı altında; kurumsal iletişim, medya ilişkileri, iç iletişim, sosyal medya çalışmaları, organizasyon, konu ve etkinlik yönetimi ile içerik üretimi kapsamlarında hizmet verecek.
İSFANBUL Tema Park iletişim faaliyetleri için Brandworks ile el sıkıştı
İSFANBUL Tema Park seçimini yaptı. İSFANBUL Tema Park; lider iletişimi, kriz iletişimi, kurumsal sosyal sorumluluk, proje ve geleneksel medya iletişimi alanlarındaki faaliyetlerini yönetmesi için Brandworks İletişim Danışmanlığı ile anlaştı.
Bella Maison tercihini yaptı
Bella Maison, yeni dönemdeki iletişim faaliyetlerini ON İletişim’le yürütmeye karar verdi. Bella Maison, ON İletişim’den kurumsal iletişim, kurumsal dijital iletişim, pazarlama iletişimi, etkinlik yönetimi, içerik ve proje yönetimi ile medya ilişkileri konularında hizmet alacak.