Doğanın ortasında “Sürdürülebilirlik” konuşuldu
Kurumsal amaç, sürdürülebilirlik olgusunun içinde hızla yükseliyorken pek çok yeni açılımı da beraberinde getiriyor. Buna istinaden Marketing Türkiye – Deloitte Roundtables serisinin üçüncüsü “Amaç Derinliği ve Sürdürülebilirlik” temasıyla “Kilyos Doğada Yaşam Okulunda” gerçekleşti. İş dünyasının önde gelen temsilcilerine ev sahipliği yapan etkinlikte Deloitte Danışmanlık Lideri Hakan Göl, global sürdürülebilirlik raporundan veriler paylaştı.
Outdoor aktivite ve yaşam kültürü yükselirken doğru ve temiz bilgiyi ulaştırmak ve sürdürülebilirlik farkındalığı yaratmak için Marketing Türkiye – Delotte Roundtables serisinin üçüncüsü “Amaç Derinliği ve Sürdürülebilirlik” temasıyla gerçekleştirildi. Etkinlik Outdoor Türkiye ve Doğada Yaşam Okulu’nun katkılarıyla Kilyos’ta doğayla iç içe bir ortamda yapıldı.
Avis Pazarlama Müdürü Esra Arslanbaş Kaynak, Kale Grubu Kurumsal İletişim Başkanı ve Kale Seramik Vakfı (KSV) Başkanı Rana Birden, Kamil Koç Halkla İlişkiler Müdürü Serhat Uçak, Sahibinden.com CMO’su Nazım Erdoğan, Shell Pazarlama Direktörü & Perakende Yönetim Ekibi Üyesi Seher Poyrazoğlu, Vakıfbank Genel Müdür Yardımcısı Ferkan Merdan, Regnum Hotels Yönetim Kurulu Üyesi Deniz Üstertuna, Taximpro Ajans Başkanı & Outdoor Türkiye Platformu Kurucusu İlker Tulunay ve Tezmaksan Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Üyesi Fatma Aydoğdu’nun katılımıyla gerçekleşen buluşma Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in açılış konuşmasıyla başladı. Akabinde Deloitte Türkiye Danışmanlık Lideri Hakan Göl, küresel raporlardan faydalanarak hazırladığı sürdürülebilirlik sunumunu gerçekleştirdi. Katılımcılar deneyimleriyle bilgi paylaşımına katkıda bulundu.