Doritos’un gençleri hayallerindeki mesleği gerçekleştirmek için cesarete teşvik ettiği, sosyal sorumluluk projesi için çektiği eğlenceli reklam filmi yayında…
Doritos, gençlerin büyük ilgisini toplayan #Bicesaret projesi için çektiği oldukça renkli ve dinamik görüntülerin yer aldığı reklam filminde; gençlere gerçek sen cesaret ister diyerek hayallerindeki meslek için bi’cesaret etmeleri teşvik ediliyor. Doritos’un gençleri yeni çağın getirdiği cesur yeni meslekleri öğrenmeye davet eden reklam filminin de büyük ses getirmesi bekleniyor.
Doritos, İlki 2019 yılında başarı ile gerçekleştirilen #bicesaret kampanyası kapsamında bu yıl Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ve Fongogo iş birliğiyle gençler tekrar #bicesaret etmeye davet ediliyor. Gamer, dijital tasarımcı, dansçı, youtuber, dijital içerik üreticisi gibi dijitalleşmenin ve toplumsal değişimin getirdiği yeni cesur meslekler hakkında bilgi edinmeye davet edilen gençler, hayallerindeki meslek için kitlesel fonlama platformu Fongogo’ya başvurmaya teşvik ediliyor.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: PepsiCo – Doritos Türkiye
Reklamveren Temsilcisi: Osman Dilber, Duygu Güzel, Demet Ağun
Reklamveren Prodüktörü: Sena Alpsan
Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB
Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Ertuğ Tuğalan
Yaratıcı Yönetmen: Hakan Bıçakçı
Yaratıcı Ekip Lideri: Emre Koç
Yaratıcı Ekip: Cihan Metin Üstek, Gizay Samancı, Göknil Kenar
Müşteri İlişkileri Grubu: Zeynep Kızılcan, Ece Boğa
Yönetici Strateji Direktörü: Berkant Avcı
Stratejik Planlamacı: Utku Çiftliklioğlu, Ceren Altınörs
Yönetici Prodüktör: Gülengül Soytürk
Ajans Prodüktörü: Nisan Turgul, Zeynep Tanyeli
Post Prodüksiyon Şirketi: 1000 Volt