Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
E-ticaret siteniz bayram trafiğine hazır mı?
E-ticaret Black Friday ve yılbaşında rüştünü fazlasıyla ispatlamıştı. Şimdi önümüzde 9 günlük (kimileri için 11) bir tatil dönemi var ve araştırmalara göre çoğu kişi hep ertelediği seyahatlere çıkacak ama nasıl? Tabii ki yeni ürünlere ihtiyaç var. Henüz Kurban Bayramı alışverişleriyle ilgili veriler gelmedi fakat o hep beklediğimiz intikam alışverişleri kapıda, peki siz yani e-ticaret siteniz bu trafiğe hazır mı? Gelin GoDaddy’nin küçük işletme sahiplerinin ve girişimcilerin web sitelerini tatil dönemine hazırlayabilmesi adına paylaştığı önerilere bakalım…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Markaların dikkatine! Olimpiyatlarda tüketiciyi mobilden yakalayabilirsiniz!
2021 yazı tüm spor severler için heyecan verici bir şekilde devam ediyor. Geçtiğimiz yıl yapılması planlanan ancak tüm dünyayı etkisi altına alan pandemi nedeniyle bu yaza ertelenen 2020 Yaz Olimpiyatlarını tüm dünya heyecanla bekliyor. Olimpiyatlarda tüm dünya nefesini tutup heyecanlı karşılaşmaları izlerken; markalar da hedef kitlelerine ulaşmanın fırsatını yakalıyor. Mobil kullanımın geçen yıl hızla artması ile, AdColony de Olimpiyatlar sırasında akıllı telefonların Türkiye’deki izleyiciler üzerindeki etkisini ve markaların tüketicilerle nasıl etkileşim kurabileceğini anlamak ve analiz etmek adına Yaz Olimpiyat Oyunları Araştırmasını gerçekleştirdi ve çıkan sonuçlar mobilin önlenemez gücünü bir kez daha gözler önüne seriyor…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
“Ücretsiz içerik” vaadiyle oltaya gelmeyin!
Kimisi belki sadece iki yıldır duyuyor “Siber saldırgan” kelimesini kimisi ise bizzat siber saldırının odağında kaldı. Dijitalleşme etki alanını arttırdıkça her bölgeden her yaş grubundan birçok insanın kişisel verileri tehlike altında. Hatta Siberasist’in verilerine göre sadece geçtiğimiz yıl 55 milyon kişi kimlik hırsızlığına maruz kaldı! Üstelik bu saldırıların büyük çoğunluğu “ücretsiz içerik” vaadiyle gerçekleşti. Bu konuda abartılı indirimlerden daha fazlasına dikkat etmek gerekiyor, hadi önerilere göz atalım…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Google 500 milyon euro telif cezası aldı!
Fransa Googla’a online haber içeriklerini kullanma izniyle ilgili geçici talimatlara uymadığı gerekçesiyle 500 milyon euro telif cezası verdi. Bunun üzerine Google, Fransa Rekabeti Düzenleme Kurumu’nun ceza kararının kendilerini “son derece hüsrana uğrattığını” açıkladı.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Markalar ajanslardan ne istiyor?
Markalar ajanslardan tam olarak ne istiyor? Institute of Practitioners in Advertising (IPA), bir araştırma yaparak merak edilen bu soruyu yanıtladı. Araştırma sonuçları ESG değerlerini benimseyen ajansların rakiplerinin önüne geçme şansına sahip olduğuna işaret ediyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.