Bepanthol Baby yeni reklam filminde anne babaların korkulu rüyası olan pişiğe ünlü çift Öykü Karayel ile Can Bonomo’nun taze ebeveynlik deneyimlerini yansıtan samimi ve eğlenceli bir bakış atıyor. Filmde, bebeklerde pişiğin Bepanthol Baby Pişik Önleyici Merhem’in düzenli kullanımıyla önlenebileceğine dikkat çekiliyor.
Pediatristlerin 1 numaralı tercihi* olan Bepanthol Baby Pişik Önleyici Merhem geçtiğimiz aylarda bebekleri Roman’ı kucaklarına alan yeni marka elçileri Öykü Karayel- Can Bonomo çiftiyle yeni bir reklam filmi yayınladı.
Reklam filminde Karayel- Bonomo çiftinin pişik olan bebeklerini sakinleştirmek için denedikleri binbir türlü yöntem işe yaramıyor ve çift en sonunda Bepanthol Baby kullanıp pişiği beklemeden önleyince rahat bir nefes alıyor. Böylece pişiğin bebekler için yarattığı huzursuzluk ve anne babaların pişik karşısındaki durumları doğal, samimi ve eğlenceli bir dille aktarılıyor. Özellikle yeni anne babalara hitap eden ve gerçek iç görülerden yola çıkan reklam filminde “Bepanthol Baby Pişik Önleyici Merhem sayesinde size bebeğinizle keyifli anların tadını çıkarmak kalır” mesajı veriliyor.
Film aynı zamanda Karayel- Bonomo çiftinin ilk defa beraber kamera karşısına geçtiği proje olma özelliğini taşıyor.
Parfüm, koruyucu, renklendirici ve paraben içermeyen Bepanthol Baby Pişik Önleyici Merhem pediatristler tarafından en çok önerilen marka* olma özelliği taşıyor. Düzenli kullanımda pişiği önleyen ürünün düzenli olarak kullanılması anne-babalara tavsiye ediliyor.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Bayer Tüketici Sağlığı
Reklamveren Yetkilisi: Pınar Saltat, Tuna Demiralp, Okan Bayel, İpek Gabralı
Cast: Öykü Karayel – Can Bonomo
Reklam Ajansı: Mullenlowe
Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Berkay Özay
Strateji Planlama: Yusuf Muslubaş, Alper Çetik
Ajans Prodüktörleri: Tuğrul Karadeniz, Emirhan Akıncı
Sanat Yönetmeni: Sedef Karakaş
Metin Yazarı: Şeyma Keklik
Müşteri Grubu: Ceyda Coşkun, Ezgi Dağcı Dursun, Ilgım Kurşun
Yapım Şirketi: Depo Film
Yönetmen: Matthaus Bussman
Görüntü Yönetmeni: Daniel Obrdovic
Sanat Yönetmeni: Erhan Usta
Prodüktör: Merve Yalçınkaya, Ender Sevim
Medya Planlama: Mediacom
PR Ajansı: Sobraz İletişim
Bağımsız araştırma firmasının 287 pediatrist ile yaptığı Türkiye temsili araştırma sonuçlarına göre, dermo-kozmetik markaları arasında*