Haftanın öne çıkan marka-ajans iş birlikleri
Bella Maison kreatif ajansını seçti
Bella Maison, kreatif ajansını seçti. Yeni dönemde Bella Maison’un kreatif işleri New&Old tarafından yürütülecek.
Karnaval Marka Ajansı’na üç yeni marka
Karnaval Marka Ajansı, müşteri portföyüne üç yeni marka ekledi. Buğday başta olmak üzere tahıl, yem grubu ve yağlı tohum tedariki yapan Taban Gıda’nın ve Çeşme Ilıca’nın ilk rezidans projesi SwissOtel Residence Çeşme projesinin medya, pazarlama iletişimi ve marka stratejilerini yürütecek. Aynı zamanda Karnaval yeni nesil eğitim yaklaşımı ve eğitime yeni bakış açısı getirme vizyonu ile bu yıl ilk öğrencilerini ağırlayan Atlas Üniversitesi’nin iletişim çalışmalarını da gerçekleştirecek.
Caffeine Coffee Roaster tercihini yaptı!
Taximpro, kahve sektörüne yepyeni bir bakış açısı getiren Caffeine Coffee Roaster’ın yeni dönem iletişim çalışmalarını gerçekleştirecek.
Kuantum Araştırma’nın yeni iletişim ortağı FM İletişim oldu
Pazar araştırma sektöründe faaliyet gösteren Kuantum Araştırma, stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri yönetimi, proje geliştirme ve liderlik iletişimi çalışmalarını FM İletişim’e emanet etti.