Calve dışarıdaki lezzetleri eve taşıyor
Calvé’nin “Evdeki Sos” adlı yeni reklam filminde, markanın farklı ürün çeşitleriyle, dışardaki lezzetleri eve taşıdığı vurgulanıyor. 90’ların başında efsaneleşen, 2000’li yılların sonunda düzenlemesiyle tekrar dillere dolanan “Evdeki Ses” şarkısının, “Evdeki Sos” olarak yeniden yorumlandığı reklam filminde genç oyuncu Can Sipahi rol alıyor.
Bir ev partisi ortamının yansıtıldığı reklam filminde Calve’nin Ranch, BBQ, Acı Sos ve Sarımsaklı Mayonez’i sayesinde ağırlıklı olarak dışarıda tüketilen yemeklerin artık evde de aynı lezzete kavuştuğu anlatılıyor.
Kampanya Künyesi
Reklamın başlığı: Calve “Evdeki Sos”
Reklamveren: Unilever
Reklamveren Yetkilisi: Ertuğrul Bilgin, Mine Mavi, Merve Yavuzcan, Can Franko
Reklam ajansı: Ogilvy&Mather
Yaratıcı yönetmen: Tolga Büyükdoğanay
Yaratıcı grup: Arzu Uzunali, Doruk Özer, Deniz Sencan
Müşteri ilişkileri g.: Murat Derman, Birgül Çavuşoğlu
Stratejik Planlama: Pelin Aydın
Ajans Prodüktörü: Fulya Akay, Begüm Özkul
Yapım şirketi: Autonomy
Medya ajansı: Mindshare
Kullanılan mecralar: TV, radyo, basın, OOH, dijital