Damak’la “efsanevi geceye” hazır mısınız?
Damak, bitter çikolatalı yeni ürünü Damat Gece’nin lansmanında, ürünün ismine de vurgu yapan “Efsanevi Gece’ye hazır mısın?” sloganıyla türkiyeticilerin karşısına çıkıyor. Damak’ın artık klasikleşmiş reklam formatına “bitter” bir dokunuş yapan film, izleyenleri bitter çikolatayla fıstığın kışkırtıcı buluşmasına davet ediyor. Kampanya TV, internet ve mağaza içinde destekleniyor.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren: Nestlé Türkiye
Reklamveren Yetkilileri: Esin Takın, Emre Kılıçal, Aslı Pehlivanoğlu
Reklam Ajansı: Saatchi & Saatchi İstanbul
Kreatif Direktör: Tarkan Barlas
Yaratıcı Ekip: Zeynep Yalçınkaya (Reklam Yazarı), Müge Özalpay (Sanat Yönetmeni), Sedef Karakaş (Sanat Yönetmeni)
Stratejik Planlama: Sinan Demirez (Stratejik Planlama Direktörü),
Müşteri İlişkileri Ekibi: İlke Güner (Müşteri İlişkileri Direktörü), Celil Kaya (Müşteri Direktörü)
Ajans Prodüktörleri: Arzu Köksal, Ceyhun Sevil
Post Prodüksiyon Şirketi: 1000 Volt
Medya Ajansı: Mindshare
Dijital İletişim Ajansı: Wanda Digital