2021’in en iyi markaları belli oldu…
Pandeminin hüküm sürdüğü ve bu nedenle herkes için zorlu geçen bir yılda müşteri memnuniyeti belki de hiç olmadığı kadar önemliydi. Tüketicinin markaları yalnızca sunduğu hizmet kalitesiyle değil toplum için yarattığı değerlerden duyarlılığa, güvenden toplumsal meseleler karşısındaki duruşuna dek toplum tarafından değerlendirildiği bir süreçten geçtiğimizse su götürmez bir gerçek… Tüm bu noktalardan referansla Comparably, markaların tüketici gözündeki değerini ölçtü. Farklı kültür ve demografik özelliklerden geniş bir kitleyle araştırma yapan şirket, 2021’in en iyi 100 markasını sıraladı…
Comparably.com kendi internet sitesi üzerinden gerçekleştirdiği araştırmasında tüketicilerden ürün/hizmet kalitesi, müşteri hizmetleri, yatırım getirisi, şirketten genel memnuniyet, sadakat ve markayı arkadaşlarına önerme olasılıkları gibi çeşitli alanlarda sorduğu sorular ışığında 2021’in En İyilerini belirledi.
İşte 2021’in en iyileri…
Söz konusu pozitif anlamlardaki enler olduğunda zirvenin en tepesinde hep Apple, Samsung, Microsoft ya da Alphabet isimlerine tanıklık ediyoruz. Ancak bu araştırmanın sonucu bu anlamda herkese bir sürpriz yapıyor ve 2021’in en iyisi olarak teknolojiden perakendeye, tüketim mallarından medyaya, eğlence, yeme-içme, seyahat ve konaklamaya kadar çeşitli sektörlerdeki faaliyetleriyle adını duyuran Peloton‘u işaret ediyor…
Listenin ikinci sırasını özellikle pandemi sürecinde abone sayılarında küresel anlamda bir patlama yaşayan Netflix alırken, Costco market zinciri üçüncü oldu. Oldukça şaşırtıcı olan bu durum, eğlence ve hizmet sektörünün tüketiciler üzerindeki etkisinin daha büyük olduğunu ortaya koyar nitelikte…
Zirvedeki ilk 10 marka
- Peloton
- Netflix
- Costco
- Chick-fil-A
- Amazon
- Apple
- Nike
- Target
- Spotify
Comparably‘nin listesinin tamamına buradan ulaşabilirsiniz…