Dünyada ve Türkiye’de ilk ve tek hareketli fitreli Türk usulü çay makinesi Arzum Heptaze’nin reklam filmi dijital platformlarda yayına girdi. Genç bir çiftin Heptaze’li ilk günde yaşadıklarının esprili bir dille anlatıldığı filmde;
“Arzum Heptaze ile çayı bir kez demlersiniz hep içersiniz” deniyor.
Genç bir çiftin mutfakta yeni aldıkları Arzum Heptaze’yi incelerken görüldüğü sahne ile başlayan film, genç kadının “Bundan sonra ben çayları demleyeyim, sen de tazele” derken, genç adam yaptıkları anlaşmanın kendisi için avantajlı olduğunu zannettiğinden teklifi kabul ediyor ve hikaye gelişiyor…
TBWA\Istanbul tarafından hazırlanan dijital reklam filminde, hareketli filtresiyle çayın bayatlamasına izin vermeyen, hep taze çay sunan Arzum Heptaze ile “Göründüğünden çok daha fazlası” vurgusu yapılıyor.
Reklam filminin künyesi:
Reklamveren: ARZUM
Reklamveren ekibi: Mehtap Yıldız, Özlem Zülal, Neslihan Demir, Behiye Arlı, Gökhan Kapıcı, Sevgi Babacan, Eda Özgül, Buket Onaran
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Genel Müdür Yardımcısı: Tuğyan Çelik
Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan, Serdar Güngör
Yaratıcı Ekip: Galip Makarnacı ve Süheyla Aydın
Marka Ekibi: Ender Orfanlı, Çağla Yalçınkaya, Selcen Kurtuldu ve Ayşe Hocaoğlu
Sosyal Medya Ekibi: Berivan Akmanoğlu, Seçil Özener
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Ekibi: Özgün Özkalay, Yunuscan Hısımcıl, Başak Runa Prodüksiyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Efe Koçdağ
Prodüksiyon Şirketi: Shortcut
Yönetmen: İsmet Kurtuluş
Müzik: Onur Cumalıoğlu