DemirDöküm’den Instagram kampanyası: Sıcak yuvam
Türkiye’nin önde gelen kombi markalarından DemirDöküm; sıcaklık, aile ve sevgi konseptlerini birleştiren “Sıcak Yuvam” kampanyasını Instagram üzerinden başlattı. Krombera’nın sosyal medya üzerinden gerçekleştirdiği kampanya ile sıcak yuva, sıcacık bir aile ve en kıymetli anlara verdiği değeri anlatan DemirDöküm, bu projeyle takipçilerine kendi Instagram hesabını aktif olarak kullanmaya başladığını da gösteriyor.
Kampanyada #sicakyuvam hashtagi ile Instagram’dan fotoğraf paylaşan ya da Benimsicakyuvam.com’a gelerek fotoğraflarını yükleyen kullanıcılar, sitedeki iletişim formunu doldurarak yarışmaya katılma hakkı kazanıyor. Yüklenen fotoğrafların moderasyon sonrası web sitesinde yayınlanması sonucu konsepte en uygun fotoğraflar jüri tarafından seçiliyor. Her günün birincisine çift kişilik sinema bileti, her haftanın birincisine ise Digitürk paketi hediye edilen yarışmada kazanan isimler günlük olarak mikro site üzerinden ve sosyal medya kanallarında yayınlanıyor.
31 Mart Salı gününe kadar devam edecek yarışmaya katılmak için kullanıcıların #sicakyuvam hashtagi ile fotoğraf paylaşması ya da benimsicakyuvam.com’u ziyaret etmesi gerekiyor.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren: DemirDöküm
Reklamveren Yetkilisi: Batuhan Tuncay
Reklam Ajansı: Krombera
Kreatif Direktör: Tolga Hancı
Kreatif Ekip Yöneticisi: Aybars Bengi
Proje Yöneticisi: Ömer Kılavuz
Yaratıcı Ekip: Emre Çakmak, Eren Bora, Tuncay Kınalı
Marka Ekibi: İlke Çakıl
Kullanılan Mecralar: Mikro Site, Facebook,Twitter, Instagram