C Level Club üyeleri koku dünyasını keşfetti
Koku özdeşleştirildiği kişi ve ürünlerle bağ kurmayı sağlayan çok güçlü bir duyu. Hangi kokuları sevdiğimizi biliyoruz belki ama bu, var olanın çeşitlilik düşünüldüğünde sahildeki bir kum tanesinden öteye gitmiyor… Dolayısıyla insan yaşamı süresince bir şekilde “koku” zevkini hep yeniden keşfediyor. Türkiye’de UX, CX ve EX kavramlarına odaklanan ilk ve tek etkinlik olan Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi XCO’21 kapsamında C Level Club üyelerinin ilk durağı da Türkiye’de esans üretiminin en önemli merkezlerinden biri olan MG Fragrance Company’nin fabrikası oldu. C Level Club üyeleri burada sevdikleri kokuları yeniden keşfederek kendi eşsiz parfümlerini yarattı.
Cargill Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Foods Corporate Affairs Director Arzu Örsel, Vestel Pazarlama İletişim & Perakende Pazarlama Grup Müdürü Feza Turunçoğlu, KFC Türkiye Chief Marketing Officer Özkan Özyavuz, Lenovo Türkiye Head of Marketing & Communications Banu Soyak, Altan & Partners Hukuk Bürosu Kurucularından Durcan Altan, Evyap Chief Marketing Officer Oğuzhan Aslan ve Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen‘in katılımıyla gerçekleşen “Koku Atölyesi” etkinliğine MG Fragrance Company Junior Perfumer Koray Sevinç’in sunumuyla başlandı. Akabinde ekibin özel olarak hazırladığı “koku tasarım kiti” keşfedilerek çeşitli koku denemeleri yapıldı. Eğlenceli deneme yanılma sürecinin sonunda kendi parfümünü yaratan C Level Club katılımcıları katılım sertifikası aldı.
XCO’21 kapsamında gerçekleşecek olan C Level Club’ın ikinci durağı ise Kahve Atölyesi olacak… Kahve Dünyası uzmanlığıyla kurgulanan Kahve Atölyesi katılımcılara deneyim dolu bir gün yaşatacak.
XCO’21: Departmanlar Arası En Büyük Mücadele: Yarıştan İş Birliğine