Satışa giden yol rotasını değiştirdi mi?
Türkiye’nin çocuklara ve gençlere yönelik en büyük dijital platformu Tipeez.com, Online Kids Marketing konferansının ikincisini 24 Şubat’ta düzenledi. Yerli ve uluslararası profesyonellerle dijital neslin yeni alışkanlıklarını irdeleyen konferansın bu yılki içeriği ise “Ebeveynlerin Satın Alma Kararlarında Çocukların Etkileri” oldu. Marketing Türkiye’nin desteklediği konferansta ayrıca “Türkiye’de Çocukların Medya Tüketimleri ve Yaşam Tarzları” araştırmasının sonuçları da değerlendirildi. İşte çocuk gözünden yapılan pazarlamanın püf noktaları…
Her gün güncellenen dolu dolu içeriğimizle bizi izlemeye devam edin. Marketing Türkiye TV’yi izlemek için tıklayınız.
Güncel Haberler