TikTok Türkiye’deki içerik üreticileri için önemli bir adım attı!
TikTok Creator Türkiye’de Marketplace özelliğini hayata geçirdi. İşte ajans ve markaların, içerik üreticileriyle özgün bir iletişim kurması için onları bir araya getirmeyi amaçlayan Creator Marketplace ile ilgili detaylar…
Bağımsız araştırma şirketi Nielsen’in Orta Doğu, Kuzey Afrika ve Türkiye’yi kapsayan otantisite çalışması TikTok’un kullanıcılar tarafından “cesaret” ve “özgürlük” kavramlarıyla eşleştirildiğine işaret ediyor. Buradan hareketle TikTok yeni hizmeti Creator Marketplace ile daha fazla içerik üreticisine cesaret aşılayarak “modern pazarlama mecrası” misyonunu kuvvetlendirmeyi amaçlıyor.
TikTok içerik üreticilerini yakın markaja aldı…
TikTok Ortadoğu, Afrika, Türkiye, Pakistan Gelişen Pazarlar ve Küresel İş Çözümleri Başkanı Scott Thwaites tarafından yapılan resmi açıklama şöyle:
“Topluluğumuzu, markaları ve içerik üreticilerini desteklemek; onlara değer katmak için her zaman yeni yollar keşfediyoruz. Markalar kaliteli ve amacına uygun içerik oluşturmaya ilişkin içgörüler almak amacıyla, içerik üreticilerini yakından gözlemlemeye başladı. Biz burada içerik üreticileri ve markalar arasındaki iş birlikleri için daha yaratıcı fırsatlar görüyoruz . TikTok, gerçeği yansıttığı için içerik üreticileri tarafından sevilen eğlenceli bir platform. Biz de onların sadece kendilerini en yaratıcı şekilde ifade etmek için doğru araçlara sahip olmalarını sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda pozitif bir deneyim yaşamaya devam etmeleri için çalışıyoruz.”