Merak… Bir şeyleri başlatan, bazılarını bitiren ve en önemlisi hayata dahlimizi sağlayan yani bizi dinamik tutan belki de en baskın duygu. Genelde keşifle sonuçlanan bu yolculukta yeni bir harita sunuyor Škoda… Yeni platformu “Merak Haritası” ile merak edilen soruları derleyen marka aynı zamanda bir keşif avı başlatıyor.
“Merak etmiyor musun?”
Škoda, meraklıları yanıtları keşfetmeye çağırıyor. Merak Haritası platformu ile en çok merak edilen soruların yanıtlarını sunan marka, bu yanıtlara ilişkin keşfedilebilecek rotaları da paylaşıyor. Rotanın sonunda ise Škoda KODIAQ kullanıcıları için sürpriz hediyeler var… Markanın reklam yüzü Mehmet Günsür‘ün yer aldığı kampanyada işi eğlenceye döküyor ve “Merak etmiyor musun?” başlıklı sorular içeren zarflarla yeni bir keşif avı başlatıyor.
“Peri Bacaları, perilerin evlerinde mi olur?”, “Elektrik havadan mı toplanır?”, “Göller büyük akvaryumlar mıdır?” ve “Mağaraları kim kazdı?” gibi birçok sorunun yanıtını sunan platformda yeni bir rotayla birlikte Škoda KODIAQ kullanıcıları için sürprizler var. Ayrıca sorularıyla Merak Haritası platformunda yer almak isteyen kullanıcıların yapması gereken tek şey form doldurmak.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Yüce Auto ŠKODA
Reklam Ajansı: Happy People Project
Prodüksiyon Şirketi: Depo Film
Yönetmen: Thor Saevarsson