Yemeksepeti 20 senelik logosunu değiştirdi
Çevrimiçi yemek sipariş platformu Yemeksepeti, 20 senedir kullandığı logo ve renklerde değişiklik yaptı. Yeni logoda daha yuvarlak hatlar ve Banabi renklerine yakın bir renk tonu dikkat çekiyor.
Yemeksepeti markası bugün önemli bir değişikliğe giderek 20 senelik logosunu yeniledi. Benzer şekilde, çevrimiçi market uygulaması Banabi’de de küçük değişiklikler yapan firma, çok daha sade bir logo tasarımına geçiş yaptı.
Göze çarpan en bariz değişiklik ortadan kalkan kurye figürü oldu. Uygulama logosundan bile kaldırılmış olan kurye yerini “Y” harfine bırakmış görünüyor.
Yemeksepeti’nin değişen logosu:
Firma, hemen hemen aynı şekilde Banabi markasında da sadeleşmeye gitti. Logodaki parmak ikonu aynı kurye gibi kalkarak yerini yalnızca marka ismine bıraktı.
Banabi eski ve yeni logo tasarımı:
Görüldüğü üzere hem Yemeksepeti hem Banabi artık birbirine daha yakın bir logo ve aynı rengi kullanıyor. Eski parlak kırmızı ve pembenin ortak bir noktada buluştuğu yeni renk, iki markanın da internet sitesinde kullanılıyor.
İnternet sitesinde şu an için ciddi bir değişiklik olmadığı söylenebilir. Ancak mobil uygulamaya baktığımızda henüz gelmiş olan bir güncelleme, özellikle Yemeksepeti kısmında görsel olarak bir hayli değişikliği beraberinde getirdi. Şimdiki uygulamanın arayüzü çok daha sade ve minimal bir görünüşe sahip