İŞ Gıda çatısı altında hizmet veren KFC Türkiye, yeni reklam kampanyasında Yeminli Lezzet Tercümanı ile ayrıştırıcı lezzetinin altını çiziyor. Filmde Yeminli Lezzet Tercümanı Kemal Fuat Civelek lezzetten konuşamayanların hislerine tercüman oluyor.
Reklam filminde lezzetli ötesi lezzetlerin tercümanı olmaya yemin etmiş Yeminli Lezzet Tercümanı Kemal Fuat Civelek, KFC tavuğundan aldığı ısırıklar ile lezzetten kendinden geçenlerin hislerinin tercümanı oluyor. Kampanyada farklı tüketim anlarında çıtır KFC tavuklarını yerken tanık olduğumuz gençlerin deneyimleri iştah kabartırken, Yeminli Lezzet Tercümanı’nın esprili simultane çevirisi filmin eğlence dozunu artırıyor.
Televizyon, açık hava, dijital platformlar ve sosyal medyada yayınlanacak olan kampanya filmi BLAB imzasını taşıyor. Yönetmen koltuğunda Evin Dooms’un oturduğu reklam filminin yapımcılığını HANN üstleniyor.
KFC Türkiye olarak pazarlama stratejilerini misafir iç görüleri ışığında oluşturduklarını belirten KFC Türkiye CMO’su Özkan Özyavuz; yeni reklam kampanyası için “Bugün yeni iletişim kampanyamızın lansmanını gerçekleştirmenin mutluluğunu yaşıyoruz,” dedi.
“Modern yaşamın temposunda hızlı yeme eğilimi artarken, lezzetten ödün verilmeye başlandığını gördük. Ancak tüketici araştırmalarımızda da misafirlerimiz ayrıştırıcı lezzetimizin altını çiziyor. Buradan yola çıkarak tüm iletişim kampanyalarımızda lezzeti, çok duyulu bir deneyim olarak ele alıp işitsel ve görsel unsurlarla tat ve koku duyularını aynı anda harekete geçirmeyi hedefliyoruz. 2021’in başında; Demet Akbağ’ın anlattığı, her bir ısırık ile bambaşka bir dünyanın kapılarını aralayan Murat karakterimizin lezzet deneyimini Lezzet Koromuz zirveye taşıdı. Şimdi ise yeni filmimizde; restoranda, evde, arabada, hatta lunaparkta ürünlerimizi yerken lezzetten kendini şaşıranların deneyimlerini Yeminli Lezzet Tercüman’ımızdan dinliyoruz.
Pazarlama stratejimiz kapsamında attığımız her adımın temelinde veri ve iç görü bulunuyor. Aldığımız aksiyonları misafir iç görüsü ve davranışsal pazarlama ilkelerinden edindiğimiz bulgular ışığında oluşturuyoruz. Tüketicilerimizi derinlemesine analiz edip, her bir ihtiyaç noktası için özel çözümler oluşturuyoruz. Bizim için değişimi temsil eden 2021 yılının başında; iletişimden, medya satın almaya, veri odaklı fiyatlandırmadan tüketici araştırmalarına kadar alanında lider, güçlü yeni yol arkadaşları ile çalışmaya başlamıştık. Birlikte geliştirdiğimiz yol haritası çerçevesinde her paydaşımız oluşturduğumuz ekosistemimize kendi uzman perspektifi ile katkıda bulunuyor. Bundan sonrasında da tüketicilerimizin alışkanlıklarını analiz edip, iç görülerine göre adımlar atmayı sürdüreceğiz” dedi.
Künye:
- Reklam Veren: KFC Türkiye (İŞ Gıda)
- Pazarlama Direktörü: Özkan Özyavuz
- Marka Müdürü: Aslı Gazioğlu
- Dijital Pazarlama Müdürü: Halil Söyler
- Marka Müdür Yardımcısı: Beyza Kaya
- Dijital Pazarlama Kıdemli Uzmanı: Bengü Ayaz
- Reklam Ajansı: BLAB İstanbul
- Yapım Şirketi: HANN Yapım
- Yönetmen: Evin Dooms
- Görüntü Yönetmeni: Gökhan Atılmış
- Post Prodüksiyon: Pixel
- Müzik: 3K1A
- Medya Planlama Ajansı: Carat
- PR Ajansı: Golin İstanbul