XCO’21’de “Deneyim Aklı”nı Vestel anlatacak
Türkiye’de UX, CX ve EX kavramlarına odaklanan ilk ve tek etkinlik olan Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi XCO’21’de, Vestel Dijital Servisler & İş Geliştirme Pazarlama Grup Müdürü Osman Badur “Deneyim Aklı” bölümünde “Müşteri Yolculuğu ve Entegre Perakende” sunumuyla katılımcılarla buluşacak.
Kendisi de bir deneyim olarak tasarlanan XCO’21; 6 Ekim, Çarşamba günü hem online hem de offline olarak gerçekleşecek. 09:00-18.00 saatleri arasında uzman isimleri içgörü dolu sunumlarla sahnesine taşıyacak olan zirve: “Deneyimin Kalbi”, “Deneyimin Aklı”, “Deneyimde Dönüşüm”, “İleri Deneyim Teknolojileri”, “Deneyim +” ve “Özel Deneyim Uygulamaları” olmak üzere altı ana bölümde gerçekleşecek.
Teknoloji devi Vestel de XCO’21’de birikimlerini paylaşacak şirketler arasında yer alıyor. Etkinlikte “Deneyimin Aklı” bölümünü sahiplenen Vestel bu alandaki son gelimleri katılımcılarla paylaşacak. Vestel Dijital Servisler & İş Geliştirme Pazarlama Grup Müdürü Osman Badur “Deneyimin Aklı” bölümünde gerçekleştireceği sunumda “Müşteri Yolculuğu ve Entegre Perakende” alanındaki son trendleri ve Vestel’in bu alanda yaptığı en güncel çalışmaları aktaracak.
15 yıldır Vestel’de çeşitli pozisyonlarda görev yapan, sektörün deneyimli isimi Osman Badur, “Müşteri Yolculuğu ve Entegre Perakende” sunumunu, 6 Ekim Çarşamba günü; saat 11.35-11.55 arasında gerçekleştirecek.