Bundle Studio’nun markalı içeriği 72 saatte yüz binlere ulaştı
Bundle’ın kreatif içerik stüdyosu Bundle Studio, Hyundai Kona interaktif içeriğini 72 saatte 105 bin mobil kullanıcısına okuttu.
Bundle’ın markalı hikaye anlatımı ve doğal reklamlar üzerine yoğunlaştığı kreatif içerik stüdyosu Bundle Studio, markalara eskimeyen, organik tüketime uygun ve okuyucuların ilgisini çekecek reklamlı içerikler üretiyor.
Bunun bir örneği olarak, Hyundai KONA işbirliği ile hazırlanan yeni interaktif Bundle makalesi, 72 saatte 105 bin mobil kullanıcı tarafından okundu.
Toplam 634.000 Bundle okuyucusuna push notification yoluyla ulaştırılan Bundle Studio makalesi, “Neden bir sonraki aracınız elektrikli olacak?” adı ile yayına girdi. Makalede, elektrikli otomobillerin son yıllarda yaşadıkları değişimler ve sektörün önümüzdeki yıllarda beklediği yenilikler sayesinde, elektrikli araçların nasıl sürtünmesiz şekilde fosil yakıtlı araçların yerini alacağı masaya yatırılıyor.
Hayata geçirilen proje; yüzde 57’lik tamamlanma oranına ulaştı. Ayda 1.2 milyon aktif kullanıcıya sahip Bundle’da öne çıkarılan interaktif içerik, 1.2 milyon erişim aldı ve 3.672 kez paylaşıldı.
Mobil ve masaüstü tüketime uygun hazırlanan makale; okuyucunun empati kurabileceği günlük hayattan örnekler ve ilgiyi üzerinde tutanancak göz yormayan animasyonlar sayesinde kolayca tüketilir şekilde formüle edilmiş. Bu sayede okuyucuya gerçek bir fayda sağlarken Hyundai’nin mesajının da organik şekilde okuyucuya geçişi sağlanmış.
Bundle, Türkiye’de yenilikçi çalışmaları ile içerik projeleri üretmeye; Bundle Studio sayesinde markalarına değerli, organik tüketime uygun ve okuyucusuna fayda sağlayan içerikler sunmaya devam edecek.
“Neden bir sonraki aracınız elektrikli olacak? projesinin detaylarına buradan ulaşabilirsiniz.