Türkiye’nin en önemli yaratıcılık organizasyonlarından biri, dünya moda takviminin vazgeçilmezi Fashion Week İstanbul, 2021 sonbahar dönemi adrenalin dolu bir lansman filmiyle start aldı.
Bu sonbahar 12-15 Ekim tarihleri arasında tüm dünyadan modaseverlerle buluşacak olan Fashion Week Istanbul, “Istanbul State of Mind” temasıyla başladı.
Etkinliğin lansman filmi, Hollywood filmlerinde geçen klişe İstanbul kovalamaca sahnelerine gönderme yapıyor. Senfonico tarafından hazırlanan filmin en iddialı özelliği ise, etkinliğe katılan 38 moda tasarımcısının yeni parçalarını filmin oyuncularının üzerinde izleyiciye sergilemesi.
İstanbul’un tarihi mekanlarında başlayan kovalamaca, önce Viktoryen tarzda bir kokteyle, ardından Cihangir’de bir genç evine, oradan bir yeraltı rave partisine, ve nihayet yine İstanbul’un kalbine, şehrin eski mahallelerine yaptığı keskin geçişlerle, gerçeküstü tarzıyla film, yüksek moda meraklılarına ve görsel estetik disiplinlerinden zevk alan herkese keyifli bir seyir vaat ediyor.
Fashion Week Istanbul, bu sonbahar 12-15 Ekim arası çeşitli etkinliklerle sektörün önde gelen isimlerinin ve modasever herkesin karşısında olacak.
Künye:
- Reklam Ajansı: Senfonico
- CEO: Tolga Esin
- Chief Strategy Officer: Aykut Keskin
- Chief Creative Officer: Canmert Koral
- Kreatif Direktör: Alperen Altınöz, İzzet Seni
- Kreatif Ekip: Ayşegül Eren, Duygu Dilara Durap, Onur Can Çakar
- Chief Strategy Officer: Aykut Keskin
- Ajans Prodüktörü: Mustafa Güngör
- Head of Business Operations: Serhat Arapoğlu
- Müşteri İlişkileri Grup Direktörü: Merve Bekçi
- Müşteri İlişkileri Ekibi: Ezelin Avan, Ali Özbatur
- Sosyal Medya Grup Lideri: Zafer Savaş
- Sosyal Medya Ekibi: Dilşah Tanyeri, Gürkan Akpınar
- Prodüksiyon Şirketi: G11 Production
- Yapımcı: Bilal Bağcı
- Yönetmen: Marie Schuller
- Görüntü Yönetmeni: Emre Tanyıldız
- Müzik Yapım: FFW Creative Audio
- Post Prodüksiyon: Mojo FX
- Ses Post Prodüksiyon: Postbıyık Post Prodüksiyon