Nestlé DAMAK, Antep fıstığının geleceğine ve sürdürülebilirliğine adanmışlığını ilk tanıtım filmiyle tüketicilerine duyurdu. Nestlé DAMAK ve TEMA Vakfı iş birliğiyle 2011 yılından bu yana yürütülen “Fıstığımız Bol Olsun” kırsal kalkınma projesinin ilk tanıtım filmi “Adamak hikayesi”, Türkiye için çok önemli bir tarımsal değere sahip olan ve DAMAK’a lezzetini veren Antep fıstığının sürdürülebilirliğine dikkat çekiyor.
Türkiye’de gerçekleştirilen en uzun soluklu kırsal kalkınma projelerden biri olan “Fıstığımız Bol Olsun”, Antep fıstığında verim ve kalitenin artırılmasını, çeşitliliğin korunmasını, doğal varlıkların sürdürülebilir kullanımı ve Antep fıstığı çiftçisine fayda yaratma amacıyla gerçekleştirilen çalışmaları kapsıyor.
Marka, tanıtım filminde TEMA Vakfı iş birliğiyle tam 10 yıldır Antep fıstığının gelecek nesillere ulaşması adına çiftçilerle birlikte el ele vererek, tarım tekniklerini iyileştirdiğini ve kırsal ekonomiye katkı sağlamak için projeye kendini adadığını anlatıyor.
Kampanyanın tüm yaratıcı sürecini Isobar Türkiye üstlenirken, lansman filmini Tolga Karaçelik yönetti.
Reklam Künyesi
Reklamveren: Nestlé Damak
Reklamveren Marka Ekibi: Gizem Kartal, Ceren Ferten, Ece Güven, Burak Çelik, Nareg İşler
Reklam Ajansı: Isobar Türkiye
CCO: Özgür Karaçak
Ajans Başkanı: Yağmur Erdoğan
Kreatif Direktör: Semih Altıner
Kreatif Ekip: Kerim Orhan, Bahadır Öztürk
Strateji Direktörü: Damla Bal
Müşteri İlişkileri Direktörü: Eldem Çulpan
Müşteri İlişkileri: Melike İspirgil, Mehmet Ali Bahçeli, Dilara Şenol
Ajans Prodüktörü: Eda Kof
Reklamveren Prodüktorü: Hilal Erdebil
Prodüksiyon Şirketi: Public
Film Yönetmen: Tolga Karaçelik
Müzik: Kerem Doğrar
Medya Ajansı: Dentsu