2 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
AKM’nin kalbinde "Kaleseramik" imzası
Haberler

AKM’nin kalbinde “Kaleseramik” imzası

Berçem Sultan Kaya
15 Kasım 2021
2 dk okuma

Onca yılın ardından yeni yüzüyle hizmete açıldı Atatürk Kültür Merkezi… Tarihselliğin modern mimari ile bütünleştiği yeni AKM’nin kalbinde ise, görenleri kendine hayran bırakan Kaleseramik’in imzası olan Kırmızı Küre yer aldı.

İnşa edildiği dönemde dünyanın dördüncü büyük sanat merkezi olarak hizmete giren, yarım asrı aşan geçmişiyle nice önemli oyunlara, gösterimlere, sanat etkinliklerine ev sahipliği yapmış, sahnesinde nice sanatçılar yetiştirmiş, kültür sanat hafızamızda derin izleri olan çok özel bir yapıdır Atatürk Kültür Merkezi.

2008 – 2018 yılları arasında kapalı kalmasının ardından 2019 yılında yeniden inşasına başlayan AKM, nihayet 29 Ekim 2021’de yeni yüzü ile hizmete açıldı. Mimarlığını ise ilk AKM’nin mimarı Hayati Tabanlıoğlu’nun oğlu Murat Tabanlıoğlu’nun kurucusu olduğu Tabanlıoğlu Mimarlık üstlendi.

AKM

Tarihselliğin modern mimariyle bütünleştiği yeni AKM’nin kalbinde ise, görenleri kendine hayran bırakan Kaleseramik’in imzası olan Kırmızı Küre yer aldı.

2.040 kişilik Opera Salonu’nu içine alan küre, Kaleseramik’in, kadın istihdamına katkı sunmak, kadını emeğini desteklemek ve ekonomide öncü olan kadın girişimci sayısını artırmak amacıyla Çanakkale’nin Çan ilçesindeki fabrikasında kurduğu Atölye Kale’de 18 kişilik bir ekip tarafından el emeğiyle üretildi.

AKM’nin kalbinde "Kaleseramik" imzası

AKM’nin kalbinde yer almak

Kaleseramik Genel Müdürü Altuğ Akbaş: “Biz de Kaleseramik olarak, hayat verdiğimiz Kırmızı Kürenin el yapımı seramikleri ile bu çok özel yapının kalbinde yer almanın gurur ve heyecanını yaşıyoruz. Kadın emeğini desteklemenin yanında sektörün başarılı kadın girişimcileri, tasarımcıları ile iş birlikleri yapıyor ve bu iş birliklerinden doğan ürünleri de müşterilerimize mağazalarımızda sunuyoruz.”

AKM’nin kalbinde "Kaleseramik" imzası

“Atölye Kale ile aynı zamanda geleceğimiz olan kız çocuklarımızın eğitimine de katkı sağlıyoruz. Bu çerçevede platform üzerinden satılan her ürün kazancının yüzde 10’unu kız öğrencilerimizin eğitimine destek amacı ile Kaleseramik Vakfı’na bağışlıyoruz. Bugünün güçlü kadınlarının emeklerine hak ettiği değeri verirken, aynı zamanda yarının güçlü kadınlarının da yetiştirilmesine katkı sağlamayı amaçlıyoruz.

Kırmızı Küre, bundan sonra ev sahipliği yapacağı görkemli oyun ev etkinlikler ile kültür sanat hayatının yeni kalbi olacak.”

McDonald’s Türkiye’den kadınlara tam destek…

Atatürk Kültür Merkezi featured Kaleseramik
1 İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
2 BYD Seal, reklamları "solladı"
BYD Seal, reklamları “solladı”
3 Ticaret Bakanlığı'ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
Ticaret Bakanlığı’ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
4 Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
5 Trump'ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Trump’ın tarifelerinin ardından dev markalardan peş peşe zam kararı!
Güncel Haberler
18 ülkede görüşler ortak: "30'una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!"
18 ülkede görüşler ortak: “30’una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!”
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi...
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi…
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Artık molalar Kit Kat korumasında!
Haberler
Artık molalar Kit Kat korumasında!
Sena Tufan
8 Nisan 2025
Nvidia’dan stratejik hamle: Blackwell çipleri artık ABD’de üretiliyor
Haberler
Nvidia’dan stratejik hamle: Blackwell çipleri artık ABD’de üretiliyor
İrem Alimoğlu
15 Nisan 2025
Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Haberler
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

rota@rotayayin.com.tr
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.