Markasının felsefesini oluşturan geleneksel değerleri yeni ve yaratıcı fikirlerle harmanlayarak tasarımlarını oluşturan Haremlique Istanbul, küresel düzeyde kendi niş pazarını yaratmak üzere uluslararası alanda marka bilinirliğini artırma hedefi doğrultusunda ilk reklam filmini ekrana taşıdı.
Koleksiyonlarının ilham kaynaklarından, kumaşlar üzerinde kullandığı nakış tekniklerine kadar geleneksel ve yenilikçi konseptler arasında özenli bir denge kurmayı hedefleyen Haremlique Istanbul’un ilk reklam filmi, markanın özünde yer alan kültürel mirası, modern bir bakış açısıyla aktarıyor.
Publicis İstanbul imzası taşıyan Haremlique Istanbul filminde, masalsı bir dünyanın kapıları aralanırken, markanın yüksek kaliteli lüks ürünlerinin kullanıcıda yarattığı deneyim öne çıkıyor. Zamansızlık, zanaatkârlık, kültürel miras ve zarif sadelik gibi değerlerden yola çıkılan filmde, markanın banyo ve yatak odası ürünleri yer alıyor. Filme özel bestelenen müzik ise nostalji-modernite arasındaki ilişkiyi yansıtıyor.
Reklam Künyesi
Reklamveren: Haremlique Istanbul
Reklam Ajansı: Publicis İstanbul
Prodüksiyon Şirketi: Kala Film
Yönetmen: Eymen Topçuoğlu & Can Esat Yalkın
Müzik: 3K1A
Mecra: Dijital & Instore