Reklamcılar ne kadar zam bekliyor?
Kabul edelim ki hemen her sektörde istihdamın en önemli sağlayıcılarından biri maaşlar oluyor. Özellikle günümüz gibi ekonomik dalgalanmaların yüksek olduğu dönemlerde maaş konusu daha da hassas ve elzem hale geliyor.
Marketing Türkiye olarak biz de reklam sektöründe çalışan profesyoneller için bir referans olmak, sektörün güncel durumunu ölçmek için “Marketing Türkiye Reklam Sektörü Gelir Araştırması”nı oluşturduk.
10 sorudan oluşan bu araştırma reklam sektöründeki mevcut ve ideal gelir düzeyini ortaya koymayı hedefliyor. Araştırma sonuçları analiz edildikten sonra alandaki profesyonel isimler tarafından değerlendirilecek ve sonuçlar Marketing Türkiye Şubat sayısında sektörle paylaşılacak.
Araştırmada en doğru sonuçların elde edilebilmesi ve araştırmanın temsil gücünün artırılabilmesi adına reklam sektörünün profesyonellerini Marketing Türkiye Reklam Sektörü Gelir Araştırması‘na katılmaya davet ediyoruz.