Kuryeler dünyaca ünlü tasarımcıya ilham oldu!
DHL, Malezyalı moda tasarımcısı Christy Ng ile iş birliği yaparak özel ve sınırlı sayıda üretilen bir koleksiyonu piyasaya sundu. DHL x Christy Ng koleksiyonu, pandemiye rağmen her gün güvenilir şekilde teslimat yapan DHL kuryelerinden ilham aldı. Koleksiyon içerisinde DHL’in herkesçe bilinen sarı ve kırmızı logosunu taşıyan cesur ve göz alıcı, unisex parçalar yer alıyor. Ürünlerde aynı zamanda DHL’in kendine has koli etiketleri, teslimat araçları, marka renkleri ve logo yorumları da kullanıldı. Koleksiyon yalnızca Christy Ng’nin online mağazasında yer alıyor ve tüm siparişlerin gönderimleri sadece DHL tarafından yapılıyor.
Christy Ng, koleksiyonu şöyle anlatıyor: “Yaptığımız işlere her gün destek veren kuryelerden ilham alan bu koleksiyonda DHL ile çalışmak benim için büyük bir mutluluk. Bu zor günleri atlatmamıza yardımcı olmak için durup dinlenmeden gayret sarf eden tüm DHL çalışanlarına bu vesileyle saygılarımı sunmak istedim. Pandemi döneminde moda sektöründe olmak gerçekten zorlayıcıydı ve bu durum, ürünlerimizi nasıl satacağımızı yeniden düşünmemize yol açtı. Güvenilir ve hızlı çevrimiçi gönderim şimdi her zamankinden daha da önemli ve DHL e-Ticaret Çözümleri, hızlı ve esnek bir şekilde gönderim yapabilmemiz için inanılmaz bir altyapı sunuyor. Bu, küresel hedeflerimiz açısından bizim için muazzam bir destek.”
DHL e-Ticaret Çözümleri Malezya Genel Müdürü Anil Gautam ise şunları söylüyor: “Christy Ng’nin tüm DHL çalışanlarına saygı duruşu niteliğinde bir iş ortaya koymak istemesinden onur duyduk ve bu iş birliğini müşterilerimizle paylaşmanın heyecanını yaşıyoruz. Artık herkes favori kargo şirketinin hangisi olduğunu gururla ortaya koyabilir. DHL, yurt içi ve uluslararası sevkiyatların yanı sıra dünyanın dört bir yanında online perakende satış yapanların gönderim ihtiyaçlarını da karşılıyor. Christy Ng, nasıl herkese pozitiflik sunmayı arzuluyorsa biz de çevrimiçi alışverişin hem müşteriler hem de satıcılar açısından pozitif ve keyifli bir deneyim olmasını sağlıyoruz.”
“Sarı rengiyle neşe veren, çevre dostu ve uygun fiyatlı bir koleksiyon“
DHL’in, değerleri ve işinin her bir boyutunu sürdürülebilir kılma yönündeki çabalarına paralel olarak DHL X Christy Ng koleksiyonu da bir yandan maliyetleri düşük ve ürünleri uygun fiyatlı tutarken, bir yandan da kullan-at plastiklerin kullanımını azaltmaya odaklandı. Tüm ürünler unisex ve yüksek kaliteli, sürdürülebilir malzemelerden üretildi. Müşteriler, omuz çantalarını ve alışveriş çantalarını kişiselleştirebiliyorlar.
Christy Ng, “DHL’in temsil ettiği değerler bana da çok yakın. Ekoloji, ekonomi ve toplum arasında istikrarlı bir denge için çaba sarf etmek anlamında aynı taahhüdü paylaşıyoruz. Bu nedenle koleksiyonun aşırı pahalı olmadan mümkün olduğunca çevre dostu ve kaliteli olmasını sağladığımız için çok memnunum” diyor ve şöyle devam ediyor: “Sarı, neşe ve kendini ifade etme gibi hisler yaratan bir renk, bu da bizim çok değer verdiğimiz bir başka mesaj. Koleksiyonun müşterilere satın aldıkları ürünleri kişiselleştirebilme seçeneği vermesi de çok hoşuma gidiyor; herkesi eğlenmeye, kendini ortaya koymaya ve yaşadıkları yerde sokakları sarıya boyamaya davet ediyoruz.”
DHL Express Türkiye ve Türk Modacı Gökhan Yavaş’tan iklim krizine karşı iş birliği
Bu aslında DHL’in moda alanında yaptığı ilk çalışma değil. Daha önce Vetements ile de çok beğenilen işbirliklerine imza attı. Yıllardır hem dünyada hem de Türkiye’de birçok moda etkinliği ve modacıya da destek oluyor. Sürdürülebilir ticaret uygulamaları ve topluma, çevreye karşı duyduğu sorumlulukla dünyaya pozitif katkı sağlayan Deutsche Post DHL Group’un bir parçası olan DHL Express Türkiye de bu sene benzer bir proje ile dikkat çekti. DHL Express Türk modasının öne çıkan ismi Gökhan Yavaş ile #FeelTheBlanks (#BosluguHisset) kampanyasına imza attı. Bu kampanyada; Gökhan Yavaş’ın tasarladığı DHL Express yağmurlukları, ÇEKÜL 7 Ağaç Ormanları’nda bir koru oluşturmak için satışa çıkarıldı.
“Yılın İnovatif Ürünleri” araştırması için son başvuru tarihi 4 Şubat!