Türkiye’nin turizm alanındaki global markası Rixos, Birleşik Arap Emirlikleri’ndeki otellerinin yeni pazarlama ve iletişim stratejisinin oluşturulması için Türkiye’den bir ajansla çalışmayı seçti.
Rixos BAE için yeni bir iletişim anlayışı geliştirilen KBA Works’un yaklaşık 2 buçuk ay süren hazırlık çalışmalarının ardından tüm iletişimi “More Than” sloganı etrafına ördüğü ilk kampanya filmi yayınlandı.
Rixos ve KBA Works, bu kampanya ile başlayarak Birleşik Arap Emirlikleri’ndeki otellerin İngiltere pazarı başta olmak üzere global ölçeğe yeni bir ses vermesini hedefliyor. Global turizm kampanyalarının arasında sıra dışı anlatım dili ve hizmetin yanı sıra duyguda da müşteriye vaatte bulunan “More Than”, bugüne kadar Türk ajansları tarafından yapılan en geniş alan hedeflemeli turizm kampanyası olacak.
KBA Works tarafından oluşturulan strateji ve “More Than” ana çatısını, slogandan öte bir felsefe olarak tanımlayan Rixos BAE oteller CEO’ su Cenk Ünverdi ve Pazarlama Direktörü Ali Özbay, Rixos’un bölgede bulunan diğer otellerden ayrışma noktasını “hep özlediğin duygulardan, hayalini kurduklarından bile daha fazlası” olarak tanımlıyor.