Ipsos’un 2021 yılı ev tüketim araştırmasına göre bebek bezi, külot bez, yenidoğan ıslak havlusu ve tüm ıslak havlu kategorilerinde aynı anda birinci olan Sleepy, Sıfır Karbon Misyonu çerçevesinde tüm ürünlerini yeniden dizayn etti. Yenilenen ürün ambalajlarında yüzde 100 geri dönüştürülebilir filmler tercih edildi ve minimalist tasarımında bitki bazlı boyalar kullanıldı.
Birincilik başarısıyla birlikte Sıfır Karbon Misyonu’nun anlatıldığı ve yenilenen ürünlerin tanıtıldığı yeni reklam filminde ünlü oyuncu Pelin Akil rol aldı.
Saf, doğal, organik içerikli ürünleriyle dünyada ilkleri gerçekleştirerek tüketicinin büyük beğenisini kazanan ve 5 yıl gibi kısa bir sürede pazardaki dengeleri değiştirerek Türkiye’deki evlerde birinci sıraya yerleşen Sleepy, sunduğu faydalı yeniliklerle öncü kimliğini korumayı ve başarısını geleceğe taşımayı hedefliyor.
Reklam Künyesi
Reklamveren: Eruslu Sağlık
Marka: Sleepy
Reklam Ajansı: İlancılık
Reklamveren Temsilcilsi: Bilge Yavuz Gürlesin
Müşteri İlişkileri: Atılay Bingöl, Hazal Baran
Kreatif Direktör: Mithat Çalışkan
Kreatif Ekip: Özlem Bingöl, Yılmaz Şahin, Duygu Yücel, Murat Çınar, Hakan Şahin
Dijital Ajans: Digital Panzehir
Yapımevi: Öteki Film
Yönetmen: Emre Başaran
Post-Prodüksiyon: Sinefekt
Müzik: Happy Jingles