Boyner’in, 14 Şubat Sevgililer Günü’ne özel hazırladığı iletişim kampanyası yayınlandı. Boyner, Sevgililer Günü için hazırladığı dijital kampanyada, sevgilisine bir hediyeden daha fazlasını vermek isteyenler için en güzel hediyeyi “Cesaret Vermek” olarak tanımlıyor.
Çiftlerin hayallerini gerçekleştirmek için birbirlerine cesaret vermesi gerektiğini vurgulayan Boyner, Sevgililer Günü’nde sevgiline sadece bir hediye değil, “İlham ver. Belki olmak istediği influencer’ı ortaya çıkarırsın.”, “Cesaret ver. İçinde kalan tarzı bi’ denesin.”, “Hayallerini ver. Yeni bi’ kariyere adım atsın.”, “Heyecan ver. Hayata bakmak istediği yerden baksın.” diyor.
“Her hediye güzel ama sevdiklerine kendi olma cesaretini vermek en güzeli” mottosuyla sona eren reklam filmi, VMLY&R imzası taşıyor.
Reklam Künyesi
Reklamveren: Boyner
Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı: Nurçin Koçoğlu
Marka Yönetimi Direktörü: Ebru Eğilmez
Marka Yöneticisi: Gizem Piroğlu, Fırat Alagözlü
Sosyal Medya ve Dijital İletişimler Birim Yöneticisi: Hazal Altuntaş
Marka Temsilcisi: Ilgın Özkan
Reklam Ajansı: VMLY&R İstanbul
Yönetici Kreatif Direktör: Arkın Kahyaoğlu
Kreatif Direktör: Renan Erdener, Erdem Güler
Yaratıcı Grup Direktörü: Cem Yolal, Aybars Gürlü
Reklam Yazarı: Ediz Alp Yalçın
Art Direktör: Ecem Yurdagül
Müşteri İlişkileri: Merve Çiçek Tuyun, Dila Oş, Lisa Simonoğlu
Strateji: Burak Kaçi, Beyza Saraç
Ajans Prodüktörü: Beril Talu, Can Ayanoğlu
Yapım Şirketi: Baran Baran
Müzik: FFW