Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Bayer’in PR ajansı Sobraz oldu
Bayer Tüketici Sağlığı markaları Supradyn ve Redoxon ile Dermatoloji bölümü Bepanthol, Bepanthol Baby, Bepanthol Sensiderm, Bepanthol SensiDaily ve Bepanthol Derma’nın Türkiye’deki PR çalışmaları için Sobraz ile anlaştı.
Doğadan ve Stay Influence iş birliği devam ediyor
2021 yılının son çeyreğinde gerçekleştirilen #21GünChallenge influencer iletişiminin ardından Doğadan, yeni dönemde de proje bazlı influencer iletişim planlamasında Stay Influence ile yola devam ediyor.
Bitki ve meyve çayı deyince ilk akla gelen The Coca-Cola Company markalarından Doğadan, başarılı sonuçlar elde ettiği #21GünChallenge projesinin ardından yeni influencer kampanyasında da dijital influencer çalışmaları için Stay Influence ile yola devam ediyor.
7 influencer ile sağlık, psikoloji, sürdürülebilirlik başlıkları altında 21 gün boyunca devam eden bir dönüşüm hikayesine sosyal medya kullanıcılarını da dahil eden projenin sonunda ciddi bir başarı elde edilmişti.
Comeup iletişim çalışmaları için Aristo ile anlaştı
Türkiye’nin önde gelen markalarına 360° entegre kurumsal iletişim danışmanlığı hizmeti sunan Aristo İletişim, müşteri portföyüne aktif spor giyim pazarında faaliyet gösteren Comeup’u ekledi.
İş birliği kapsamında Aristo İletişim, markanın gelecek dönem stratejileri doğrultusunda iletişim süreçlerini yönetecek.
CMC Türkiye iletişim ajansını seçti
BPO, Teknoloji ve Danışmanlık şirketler grubu M+ Group’un en büyük üyesi olarak hizmet veren CMC Türkiye’nin iletişim ajansı, Excel İletişim ve Algı Yönetimi oldu.
Excel İletişim ve Algı Yönetimi, yeni iş birliği kapsamında CMC Türkiye’nin kurumsal iletişim, medya iletişimi, kriz iletişimi, konu ve gündem yönetimi gibi tüm iletişim çalışmalarını yürütecek.
Türkiye’nin Eğlence Merkezi PLAYLAND’ın reklam ajansı Taximpro oldu!
25 yılı aşkın süredir eğlence sektöründe lider konumda bulunan ve ilklerin öncüsü olarak ülke çapında sektöre yön veren PLAYLAND, sosyal medya iletişiminden prodüksiyona, web sitesinden mobil uygulamasına kadar tüm yaratıcı işlerde 360 derece marka iletişimini Taximpro ile yürütecek!
MSD’nin iletişim süreçleri Marjinal Porter Novelli’ye emanet
Dünya genelinde iki isme sahip tek bir şirket olan MSD, Amerika Birleşik Devletleri ve Kanada’da Merck olarak biliniyor.
Güçlü iş birlikleri, insan odaklı ve çevik çalışma kültürüyle yenilikçi ürünleri daha erişilebilir kılmayı; sağlık sektörünün dönüşümüne öncülük etmeyi hedefleyen MSD, iletişim çalışmalarında Marjinal Porter Novelli ile birlikte ilerleyecek.
Pakmaya, Karbonat ailesine katıldı
Pakmaya, yeni dönem iletişim çalışmalarını Karbonat’a emanet etti.
Fırıncılık, endüstriyel pastacılık, ev tüketimi ve değirmencilik alanındaki 400’den fazla ürünüyle yıllardır harikalar yaratan Pakmaya’nın ATL, BTL ve dijital alandaki çalışmaları artık Karbonat’ın mutfağından çıkacak.
Sabancı Vakfı tercihini yaptı
Sabancı Vakfı, kurumsal iletişim çalışmalarını Communication Partner ile yürütmeye başladı.
Communication Partner, yeni dönemde vakfın kurumsal iletişim çalışmalarının sorumluluğunu üstlendi.
Karnaval Marka Ajansı’na yeni müşteri
Dünyanın önde gelen görüntüleme ürün ve hizmet sağlayıcısı Nikon, insansız hava araçlarının öncü firması DJI, fotoğraf ve video içerik üreticilerine yönelik depolama ürünleri üreten Lexar ve anında çıkan fotoğraf teknolojisini dünyaya kazandıran Polaroid markalarının Türkiye Resmi Distribütörü Karfo Karacasulu yeni dönem iletişim çalışmalarını Karnaval Marka Ajansı’na emanet etti.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.