Haftanın iş birlikleri
Fakir Hausgeräte’nin reklam konkuru sonuçlandı
Fakir Hausgeräte’nin tüm reklam hizmetlerini üstlenecek ajansı belirlemek üzere açtığı konkur sonuçlandı. Konkurdan galibiyetle ayrılan ajans Pure New Media oldu. Pure New Media, yeni dönemde markanın konvansiyonel ve dijital tüm reklam çalışmalarından sorumlu olacak.
Moda Alyans tercihini yaptı
Moda Alyans’ın reklam ajansı Astajans Adworks oldu.
Astajans Adworks markalaşma süreci, kurumsal kimlik, creative çalışmalar, web ve internet çözümleri, prodüksiyon, etkinlik ve organizasyon hizmetleri ile Moda Alyans’a hizmet verecek.
Filiz’in yeni ajansı PunchBBDO oldu
Yaklaşık 2 ay süren konkur süreci sonunda Filiz’in yeni dönem iletişim stratejisi PunchBBDO’ya emanet edildi.
Ajans, 1 Şubat itibariyle markanın strateji, iletişim ve tüm mecralardaki çizgi üstü işlerini yürütecek.
Eko İklim: Ekonomi ve İklim Değişikliği Zirvesi / Fuarı’nın iletişim çalışmalarını Idecon Idea&Congress yürütecek
30-31 Mart tarihlerinde düzenlenecek olan Eko İklim: Ekonomi ve İklim Değişikliği Zirvesi / Fuarı, ATO Congresium’da gerçekleşecek.
Zirvenin; kurumsal iletişim, algı ve itibar yönetimi, medya iletişimi konularında Idecon Idea&Congress hizmet verecek.
Linktera, PİAR İletişim’le anlaştı
Yazılım ve danışmanlık şirketi Linktera, kurumsal iletişim çalışmalarını, teknoloji sektörünün iletişim danışmanlık ajansı PİAR iletişim ile yürütecek.
Linktera, bu iş birliği kapsamında PİAR İletişim’den stratejik iletişim danışmanlığı, network iletişimi, iç iletişim, medya ilişkileri, lider iletişimi, pazarlama iletişimi, içerik yönetimi ve dijital PR konularında danışmanlık alacak.
Street1227’ye 3 yeni marka
Markalara sosyal medya, dijital pazarlama, içerik üretimi ve online reklam alanında çözümler sunan dijital ajans Street1227, müşteri portföyüne üç yeni marka ekledi.
Bilişim güvenliği ve adli bilişim alanlarında ulusal ve uluslararası birçok markaya hizmet sunan Digisecure, Türkiye’nin en büyük gayrimenkul satış ve danışmanlık markalarından Remax Piramit ve Özel Eğitim Kursu Beşiktaş Açı ile çalışmaya başlayan Street1227, yeni iş birlikleri kapsamında, üç markanın da mesajlarının medya aracılığıyla doğru hedef kitlelere tek elden, tutarlı ve etkin bir şekilde ulaştırılması için çalışacak.
Sevil Parfümeri, dijital reklam yönetimi ajansını değiştirdi
Sevil Parfümeri, dijital reklam yönetimi ajansını değiştirdi. Markanın yeni dönemde dijital reklam planlamasını, yönetimini ve satın almasını Soviro üstlenecek.
Soviro, halihazırda Sevil Parfümü’nün sosyal medya yönetimi ve planlamasını gerçekleştiriyordu. Böylece, Soviro, Sevil’in tüm dijital süreçlerinin yönetimini devralmış oldu.
Salt İletişim, İninal’ın entegre iletişim ajansı oldu
Salt İletişim Grup; hem bireysel hem de kurumsal müşterilere temel finansal hizmetleri sağlayan yeni nesil ödeme platformu, ininal markasını bünyesine ekledi.
Salt İletişim Grup; yeni nesil ödeme platformu ininal’ın entegre iletişim ajansı olarak markaya, genel iletişim stratejisi, konu ve etkinlik yönetimi, basın iletişimi, tüm kreatif ve dijital hizmetleri; BTL iletişim faaliyetleri, sosyal medya yönetimi, içerik yaratımı ve dijital entegre iletişim alanlarında hizmet verecek.
Özka Lastik iletişim çalışmalarını Karnaval Marka Ajansı’na emanet etti
Özka Lastik, yeni dönem iletişim çalışmalarını Karnaval Marka Ajansı’na emanet etti.
Özka Lastik’in pazarlama iletişimi ve marka stratejilerini yürütecek olan Karnaval Marka Ajansı; medya iletişimi, sosyal sorumluluk, kriz iletişimi, itibar yönetimi, etkinlik yönetimi, gündem ve lider iletişimi alanlarında da hizmet sunacak.
Daniel Klein Group Türkiye, bir asırlık İsviçre Markası Mathey Tissot’un Türkiye temsilciliğini üstlendi
Sektörde 52. yılını kutlayan Daniel Klein Group, uzun yıllardır dağıtımını üstlendiği Daniel Klein, Bigotti, Sergio Tacchini, Santa Barbara Polo & Racquet Club, Freelook, Q&Q markalarına şimdi Dünyaca ünlü MATHEY-TISSOT’u da ekliyor.
Kronometreli saatlerin yaratıcısı olan MATHEY-TISSOT 1. Dünya savaşında ordular ve donanmalar için binlerce kronometreli saat üretti. 1914 yılında birçok ödüle layık görüldü. Bunların yanı sıra 1969 ve 1970’de Elvis Presley isteği üzerine ona ve ailesine özel ilk saati üreten firma olarak konumlanıyor.
Şimdi de bu başarı öyküsünü; Türkiye’de daima yenilikçi ve inovatif saatler üretmesiyle bilinen Daniel Klein Group Türkiye ile birleşip güçlendiriyor.
2022 yıl sonu hedefi dünya saat sektöründe Türkiye’nin adını globale en iyi şekilde duyurmak olan Grup “Herkes Hayal Ettiği Saati Taksın” anlayışla ilerlemeye devam ediyor.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.