“Şirketlerin parlayan yeni yıldızı: Tasarımcılar”
Marketing Türkiye Haziran sayısı ses getiren bir tasarım ekiyle raflardaki yerini aldı.
Tasarım, artık pazarlama iletişiminde eskisinden daha önemli bir hal aldı. Özellikle bilgi çağından “bağlantılı zeka çağı”na geçişte ekosisteme zarar vermeyen, sürdürülebilir, sınıfsız, paylaşıma açık ve en önemlisi hikayelerle var olan bir tasarım anlayışıyla tanışıyoruz. Marketing Türkiye’den Canan Eseler’in hazırladığı “Şirketlerin parlayan yeni yıldızı: Tasarımcılar” başlığıyla çıkan ek, tasarımla ilgili hemen her konuya temas ediyor, araştırıyor, sorguluyor ve yeni cevapları okuyucularla buluşturuyor. Tüketicilerle empati kuran ve inovatif tasarım anlayışı Design Thinking’ten CEO’ların koltuğuna göz diken Chief Design Officer’lara, kent yaşamında tasarımın öneminden tasarım ustası Sait Maden’e dek birçok ilginç konuyla karşılaşacağınız tasarım eki Marketing Türkiye’nin Haziran sayısıyla birlikte raflarda…