Manchester United’ın yeni sponsoru Türk Telekom
Ünlü İngiliz futbol kulübü Manchester United’la sponsorluk anlaşması imzalayan Türk şirketleri arasına Türk Telekom da girdi. İşbirliği kapsamında kulübün mobil, online oyun ve çeşitli pazarlama haklarının kullanımı 3 yıllığına Türk Telekom’a verildi. Anlaşmanın bedelinin yaklaşık 3 milyon dolar olduğu öğrenildi. Türk Telekom, futbol devi Manchester United ile işbirliğine gittiğini açıkladı. İşbirliği kapsamında kulübün mobil, online oyun, spor okulllarına yönelik hakları, sosyal medya projeleri ile çeşitli pazarlama ve ağırlama haklarının kullanımı üç yıllığına Türk Telekom’a verildi. İşbirliğine Türk Telekom Grubu şirketlerinden Avea ve Sobee de dahil edildi. Anlaşmanın bedelinin yaklaşık 3 milyon dolar olduğu belirtildi.
Spora destek sağlıyoruz
Gerçekleştirdikleri sponsorluklar ve kulüplerle yürüttükleri işbirlikleriyle spora önemli destek sağladıklarını belirten Türk Telekom Pazarlama ve İletişim Başkanı Erem Demircan, “Manchester United ile gerçekleştirdiğimiz işbirliği de bu yaklaşımımızın sonucu. Bu işbirliğinden futbolun coşku ve heyecanına yakışır projeler çıkacağından eminiz” dedi. Manchester United Ticari Direktörü Richard Arnold da, Türkiye’deki futbolseverlerin futbola olan tutkusunun gayet iyi bilindiğini dile getirerek, “Türk Telekom’un Manchester United taraftarlarını kulüple daha da yakınlaştıracak yenilikçi planları bizleri de heyecanlandırıyor” diye konuştu.
Sponsorluk anlaşmasının bir çok maddeyi kapsadığı belirtilen açıklamada şunlara yer verildi:
- Sobee’nin geliştirdiği online futbol oyunu ‘I Can Football’un Manchester United futbol kulübü ile işbirliği kapsamında önemli yeri olacak.
- Yeni oyunda, Manchester United Futbol Kulübü’nün lisanslı içerikleri yer alacak.
- Manchester United’ın dünyaca ünlü futbolcuları Türk Telekom reklamlarında oynayacak.
- Kulübün son kazandığı Premier Lig Şampiyonluk Kupası İstanbul’da sergilenecek.
- Genç yetenekler için düzenlenecek Manchester United futbol okulu da işbirliği kapsamında.
Güncel Haberler