Haftanın marka-ajans iş birlikleri
vdf Group Şirketleri dijital varlıklarının yönetimini Natal Digital ile yürütecek
Otomotiv değer zincirinde yer alan tüm oyuncuların finansal ihtiyaçlarını karşılayacak çözümler geliştirmek ve sunmak amacıyla faaliyetlerini sürdüren Volkswagen Doğuş Finansman dijital varlıklarının yönetimini Natal Digital ile yürütecek.
Araç kredisi, sigorta ürünleri, faktoring ve servis hizmetleri ile uzun dönem operasyonel filo kiralama hizmetlerini bir arada sunan grup şirketlerine ait tüm web siteleri ile Online Hizmetler uygulaması için Natal Digital kreatif tasarım ve yazılım geliştirme alanlarında danışmanlık ve hizmet verecek.
Stay Influence’a 2 yeni marka
Isıtma ve soğutma sistemlerinin Türkiye’deki lider markalarından Alarko Carrier; Alarko Kombi ve Toshiba klima ürünleri için dijital içerik üretimi ve influencer marketing kampanyalarının yürütülmesi konusunda Stay Influence ile anlaştı.
Hayat Kimya’nın iletişim ajansı desiBel Ajans oldu
Mart 2022 itibarıyla başlayan iş birliği kapsamında dünyanın 100’ü aşkın ülkesinde 17 marka ile faaliyette bulunan Hayat Kimya’nın tüm kurumsal ve marka iletişim faaliyetlerini desiBel Ajans yürütecek.
PR, dijital iletişim, kreatif ve etkinlik alanlarında çeşitli sektörlerden pek çok markaya hizmet sunan desiBel Ajans, Hayat Kimya’nın stratejik iletişim, pazarlama iletişimi, medya ilişkileri, gündem yönetimi ve kriz iletişimi konularındaki tüm çalışmalarına destek verecek.
Kariyer.net iletişim ajansını seçti
Kariyer.net’in şubat ayı itibarıyla yeni iletişim ajansı, tüm paydaşlarını “sürekli” başarıya taşımayı misyon edinen Excel İletişim ve Algı Yönetimi oldu. Excel İletişim ve Algı Yönetimi, yeni iş birliği kapsamında Kariyer.net’in kurumsal iletişim, medya iletişimi, kriz iletişimi, konu ve gündem yönetimi gibi tüm iletişim çalışmalarını yürütecek.
Kalamış Yapı’nın iletişim çalışmaları Ajanda PR’da
19 yıllık güvenceyle İstanbul, İzmir ve Düzce’de önemli emlak projelerine imza atan Kalamış Yapı markasının iletişim çalışmalarını Ajanda PR yürütecek.
Kalamış Yapı ile el sıkışan Ajanda PR, markaya kurumsal iletişim, lider iletişimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi, kurumsal sosyal sorumluluk iletişimi, etkinlik yönetimi, dijital iletişim, sponsorluk yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Tempo BPO iletişim ajansını seçti
Tempo BPO, iletişim ajansını seçti. 2001 yılında İstanbul’da kurulan, bünyesinde yer alan Müşteri Deneyim Merkezi, Teknoloji Operasyonları Merkezi ve Dijital Dönüşüm Ofisi ile üç ayrı servis kanalında hizmet veren Tempo BPO, Contactplus İletişim Hizmetleri ile çalışmaya başladı.
Contactplus İletişim Hizmetleri Tempo BPO’nun kurumsal iletişim, lider iletişimi, ürün ve hizmet iletişimi, stratejik medya ilişkileri yönetimi görevlerini üstlenecek.
Polisan Kansai tercihini yaptı
Boya sektöründe Türkiye’nin lider markalarından olan Polisan Kansai, iletişim ajansı arayışını WBR İstanbul reklam ajansı ile sonlandırdı. Bilindiği gibi daha önce de İletişim ajansı olarak Polisan’a hizmet veren WBR İstanbul, marka için yarattığı Home Cosmetics kavramı ile sektörde büyük ses getirmişti.
Enplus’un reklam ajansı Perfection Istanbul oldu
Multi Brand Mağaza Zinciri Enplus, reklam ajansını seçti. Enplus, yeni dönemde tüm kreatif ve dijital iletişim çalışmaları, dijital varlıkların yönetimi ve reklam çalışmaları özelinde Perfection Istanbul ile işbirliği yapacak.
Oldubil yaratıcı ajansını seçti
Alışveriş ödemelerinde harcadıkça kazandıran ve birçok finansal işlemi bankaya ihtiyaç duymadan tek bir platformdan yapma ayrıcalığı sunarak hayatı kolaylaştıran mobil uygulama OlduBil’in yaratıcı ajansı Serdesin oldu.