Krombera müşteri portföyüne, KPMG Türkiye’yi ekledi
Yurtiçi ve yurtdışındaki birçok markanın dijital çözümlerinde sorumluluk alarak ve büyüyerek yoluna devam eden yeni nesil ajans “Krombera” müşteri portföyüne, KPMG Türkiye’yi ekledi.
1982 yılından bu yana denetim, vergi ve danışmanlık hizmetleri sunan, Türkiye’de yerel ve uluslararası kuruluşlara profesyonel hizmet sağlayan öncü firmalardan biri olan “KPMG”, tüm kreatif çalışmalarını yeni nesil ajans “Krombera”ya teslim etti. 2011 Mart ayında kurularak dijital pazarlama alanına adım atan Krombera kısa bir zamanda kendi sektörünün en önemli oyuncularından biri haline dönüştü.
Krombera, 9. Ayında Facebook tarafından PMD (Preferred Marketing Developer) seçildi. 2013 yılında ise dünyaca ünlü Wired UK dergisinin “Hottest Startups of Europe” listesindeki tek ajans olma başarısını gösterdi. Krombera bugün geldiği noktada ise; dijital odaklı, mecra bağımsız 360 derece hizmetler veren “tam hizmet ajansı” konumundadır. Krombera’nın müşterileri arasında Akbank, Digiturk, Burger King, Dimes, Arby’s, Simit Sarayı, Emaar Türkiye, DemirDöküm, Doğa Koleji dahil olmak üzere 30’u aşkın firma bulunuyor.