28. Golden Drum başvuruları açıldı
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği Uluslararası Yaratıcılık Festivali 28. Golden Drum için başvurular başladı. Dünyanın her yerinden reklamveren, ajans ve pazarlama iletişimi profesyonellerinin başvuru yapacağı etkinlikte son başvuru tarihi ise 5 Ağustos 2022…
28. Golden Drum, 2022 yılı için kayıtlarını başlattı. 1 Eylül 2021 ile 5 Ağustos 2022 arasında yayınlanan tüm çalışmalar yarışmaya katılabilecek. Bu yıl, One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Business Excellence Drum başlıklı 4 ana bölüm ve bir All Juries özel bölümü bulunan Golden Drum, 36 ülkeden ajanslar, reklamcılar, müşteriler, tasarım/prodüksiyon evleri, medya şirketleri ve diğer yaratıcı kişileri davet ediyor.
Golden Drum bir kez daha dünyanın yedi bölgesel festivalinden biri seçilerek 2022 WARC Creative 100 sıralamasına ve AdForum Business Creative Report’a dahil edildi.
28. Golden Drum Festivali, yeniden bağlantı kurmanın önemini vurguluyor
The Immortal Awards’a doğrudan giriş bileti
2022’de Golden Drum, Little Black Book ile ortaklığını genişletiyor ve Grand Prix kazanan tüm ekiplerin doğrudan ve ücretsiz olarak The Immortal Awards’a katılmasına olanak tanıyor. The Immortal Awards’a katılacak işlerin 1 Eylül 2021 ve 31 Ağustos 2022 aralığında yayınlanmış olması gerekiyor.
Erken başvuru
Golden Drum tarafından yapılan açıklamalara göre, 20 Nisan 2022’ye kadar erken başvuru süreci devam edecek. Ayrıca, bu yıl da Covid-19 kategorisine yüzde 50 indirimle başvuru yapılabilecek.
Bunların yanı sıra 10 + 1 kampanyası ve her ek giriş için sabit ücret kampanyası gibi imkanlarla katılımcılarına yeni fırsatlar sunan Golden Drum yaptığı açıklamada sembolik bir destek jesti olarak Ukraynalı ajanslardan giriş ücreti almayacağını duyurdu.
Detaylar ve yenilikler için internet sitesini ziyaret edebilirsiniz.