The WARC iletişim sektörünün en etkililerini açıkladı!
Uluslararası bağımsız efektif pazarlama kampanyaları indeksi The WARC Effective 100’ün 2022 raporu açıklandı. 2021 boyunca, dünyanın dört bir yanındaki en önemli etkinlik ödüllerinin sonuçlarının birleştirilmesiyle hazırlanan rapor doğrultusunda “yılın en etkili kampanyası” Nike’ın Just Do It kampanyasının 30’uncu yıl dönümü için hayata geçirilen Wieden+Kennedy Portland / Publicis Sapient Seattle imzaları taşıyan “Crazy Dreams” oldu…
WARC 100 raporu en çok ödül alan ajansları, kampanyaları, şirketleri, reklamverenleri yarattıkları etki ve benzersiz stratejilerine göre derecelendiriyor. Bu bağlamda 2022 WARC 100 raporuna göre yılı en çok ödülle kapatan ülke ABD olurken, en çok ödül alan reklam ajansı FP7McCann Dubai, en çok ödül alan reklamveren markası ise AB InBev olarak verilere yansıdı…
En çok ödül alan 10 kampanya
Sıralama
Kampanya Adı
Marka
Ajans
Puan
#1
Crazy Dreams
Nike
Wieden+Kennedy Portland / Publicis Sapient Seattle
100.0
#2
A Dad’s Job
Home Centre
FP7 McCann Dubai / Initiative Cairo
94.6
#3
Meddle in the New Zealand Election
Every Kiwi Vote Counts
Special Auckland
57.6
#4
Moldy Whopper
Burger King
INGO Stockholm / DAVID Miami / Publicis Bucharest
51.4
#5
Project AgroBanking
UCash / Shwapno
Grey Dhaka
50.6
#6
Rephrasing Parenthood
Babyshop
FP7McCann Dubai / InHype Dubai
44.9
#7
Blood Unity
Donner Sang Compter (DSC)
FP7McCann Dubai / McCann Health Dubai / FP7McCann Beirut
44.3
#8
TheTravis Scott Meal
McDonald’s
Wieden+Kennedy New York / Narrative Los Angeles / OMD Chicago / Burell Chicago / The Marketing Store Chicago