Leo PR kurumsal kimliğini yeniledi
Leo Burnett çatısı altında iletişim danışmanlığı hizmeti veren Leo PR, Ocak 2015’te değişen yönetiminin ardından logosu başta olmak üzere tüm kurumsal kimliğini ve iletişim kanallarını yeniledi. Yeni logo ile oluşan değişim sadece görsel değil aynı zamanda Leo PR’ın hizmet anlayışını da temsil eden kurumsal davranışın da bir parçası. Leo PR’ın yenilenmesi; uluslararası proje ve başarılarla geride bıraktığı 15 yılın ardından gelecek için global anlayışı ve network’ün gücünü Türkiye’ye taşıyan bir yapıda markanın geleceğinin yeniden inşası oldu. Yeni dönemde müşterilerine bugüne kadar olduğu gibi bütünsel iletişim anlayışı ile etkinlik yönetimi, medya iletişimi, kurumsal sosyal sorumluluk, marka iletişimi, dijital iletişim, lider ve kriz yönetimi gibi alanlarda danışmanlık hizmeti veren olan Leo PR, iletişimde denge, istikrar ve sürekliliğin önemi yaklaşımlarını benimsiyor.