Geçen yıl “Dedim Olabilir” kampanyasıyla büyük ses getiren Elidor, bu mesajı paylaşan milyonlarca insan olduğunu görerek, yeni reklam filminde Ebrar Karakurt ile birlikte bu sefer “DEDİK OLABİLİR” diyor. Her tür saç rengini ve modelini kucaklayan yeni reklam filminde, hayallerin de saçlar gibi kişiye özgü olduğu ve onlardan asla vazgeçilmemesi gerektiği mesajı veriliyor.
Ebrar Karakurt ile “Dedim Olabilir” diyerek 2021 yılının en ses getiren kampanyasına imza atan Elidor, ünlü voleybolcu ile yeniden kamera karşısına geçtiği yeni reklam filmini yayınladı. Ebrar’ın bir otobüse binip şoföründen yolcusuna kadar farklı saç tiplerine sahip kişilerle “Dedik Olabilir” dediği yeni filmde, hangi renk ya da saç modeli olursa olsun tüm saçların sağlıkla uzayabileceği anlatılıyor. Her saç tipini kucaklayan bu kapsayıcı mesajın yanı sıra hayallerin de saçlar kadar kişiye özgü olduğu ve onlardan asla vazgeçilmemesi gerektiği paylaşılıyor.
Ürün ailesine yeni eklenen Elidor 1 Minute Onarıcı Süper Bakım Kremi ile daha da zenginleşen Elidor Sağlıklı Uzayan Saçlar Serisi ürün ailesinin tanıtımının da yapıldığı reklam filmi, Ebrar’ın sevilen tarzı ve enerjisiyle söylediği, “Saçların da senin, hayallerin de. Uzat, kestir, kazıt ama asla vazgeçme! Kendi yolumuzda biz hazırız, saçlar zaten hazır.” mesajıyla son buluyor. Ebrar’ın “gördüm ki biz çok daha fazlayız” ifadesiyle Elidor’un bir önceki “Dedim Olabilir” kampanyasının başarısına da atıfta bulunan “Dedik Olabilir’’ kampanyası, reklam ajansı Medina Turgul DDB’nin imzasını taşıyor. Yönetmenliğini Sedat Dündar ve Umut Dizdar’ın yaptığı filmin prodüksiyonunu Yapar İstanbul üstleniyor.
Ebrar Karakurt, pembe saçlarıyla “Dedik Olabilir” demek için ekran karşısında
İtalya’daki Igor Gorgonzola Novara takımında voleybol kariyerine devam eden Ebrar Karakurt, 2021 yılının en ses getiren kampanyası “Dedim Olabilir”in reklam filmindeki pembe saçları ve pozitif enerjisiyle çok sevilmişti. Reklam filminin çekimleri için İtalya’dan Türkiye’ye gelen ve saçlarını tekrar pembeye boyayan Ebrar Karakurt’un esprili ve sempatik tarzı, spor dünyasından sanat camiasına birçok ünlünün de aralarında yer aldığı geniş bir hayran kitlesine sahip.
Tüm hayalleri destekleyen pozitif mesajıyla çok ilgi gören ve artık günlük yaşamda bile kullanılan bir cümle haline gelen “Dedim Olabilir” ifadesinden türetilen yeni “Dedik Olabilir” sloganı da bu büyük ilgiye ve hayallerden asla vazgeçmemek adına birçok insanın paylaştığı ortak kararlılığa göndermede bulunuyor.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Unilever
Reklamveren Yetkilileri: Eser Lapanta, Kerem Diramca, Ebru Seyhan
Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB
ECD: Ertuğ Tuğalan
Kreatif Grup Lideri: Fatih Mehmet Yılmaz, Cem Erguvan
Kreatif Ekip: Özberk Baz, Gözde Bayraktar, Seray Samancı, Hande Matban
Yönetici Strateji Direktörü: Berkant Avcı
Stratejist: Beste Atasoy
Müşteri Direktörü: Pelin Toykan Gündem
Müşteri Ekibi: Alara Büyükçınar, Ece Boğa, Cansu Böke
Yönetici Ajans Prodüktörü: Gülengül Soyturk
Ajans Prodüktörleri: Can Taşkın
Yapım Şirketi: Yapar İstanbul
Yönetmen: Sedat Dündar & Umut Dizdar
DoP: Serkan Güler
Müzik: FFW Creative Audio
Post Prodüksiyon: İmaj
Fotoğraf Şirketi: Foto Sanayii
Fotoğrafçı: Mert Terliksiz
Medya Planlama: PHD Türkiye
PR Ajansı: Sobraz İletişim
Ünlü Yönetim Ajansı: Portal Rights Management