Hatice Vanlıoğlu: “Tek bir tweet bile marka deneyimini etkiliyor”
31 Mart’ta hibrit olarak gerçekleşen Türkiye’nin en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit’in “DTC Eğilimleri” oturumunda konuşan Philips Türkiye Kişisel Sağlık Head of Marketing Hatice Vanlıoğlu, direct to consumer eğilimlerinden söz etti.
Zirvenin “DTC Eğilimleri” oturumunda konuşan Philips Türkiye Kişisel Sağlık Head of Marketing Hatice Vanlıoğlu sözlerine şöyle başladı; “Bugün bir tarafta dijitale doğanların başarı hikayeleri var diğer tarafta ise Philips gibi 130 yıllık bir markanın dijitale adapte olması hikayesi… Böyle köklü bir marka olarak dijitale odaklandığımızda keyifli hikayeler de ortaya çıkabiliyor. Bugün atılan tek bir tweet bile tüketicinizin marka deneyimini tamamen etkiliyor.”
Hayatın dönüşen her alanıyla birlikte değer yaratan yetkinliklerin de değiştiğinden bahseden Vanlıoğlu, “Tüketiciye ulaşabildiğiniz her noktada bu yetkinlikleri kullanarak tüketiciyi A noktasından B noktasına götüren yolu kolaylaştırmanız ve iyi bir deneyim yaratmanız gerekiyor” dedi.