Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Koçfinans’ın iletişim çalışmaları ARPR’a emanet
Türkiye’nin ilk finansman şirketi Koçfinans, iletişim çalışmalarını ARPR İletişim Danışmanlığı ile yürütecek.
ARPR, Koçfinans’a stratejik iletişim, medya ve kriz iletişimi, lider iletişimi, etkinlik yönetimi ve kurumsal sosyal sorumluluk alanlarında danışmanlık hizmeti verecek.
Benetton ve Mr Usta Pura Vida’yı seçti
United Colors of Benetton’un yeni dönem stratejik iletişim danışmanlığını Pura Vida İletişim ile yürütecek.
Öte yandan Mr Usta’nın, Türkiye pazarındaki yeni döneminde PR, sosyal medya, reklam ve planlama ajanslarını seçmek için açtığı konkurlar sonuçlandı.
Mr Usta, yoğun bir konkur sürecinin ardından marka stratejisi, reklam ve sosyal medya çalışmaları için McCann İstanbul, iletişim çalışmaları için Pura Vida İletişim, medya planlama çalışmaları için ise Speed Medya şirketleriyle iş birliği yapma kararı aldı.
Muup Alaçatı, Ajanda PR ile anlaştı
Ajanda PR müşterileri arasına turizm sektörünün önemli markalarından olan Muup Alaçatı’yı da ekledi.
Muup Alaçatı ile anlaşan Ajanda PR, markaya kurumsal iletişim, lider iletişimi, medya ilişkileri, kriz iletişimi, kurumsal sosyal sorumluluk iletişimi, etkinlik iletişimi, dijital iletişim ve sponsorluk yönetimi alanlarında hizmet verecek.
Sodexo’nun yeni yaratıcı ajansı Alaaddin oldu
Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri’nin yeni reklam ajansını belirlemek için yürüttüğü konkur süreci tamamlandı. Çalışan deneyimi ve yan haklar alanının lider markası Sodexo, yaratıcı çözüm ortağı olarak Alaaddin ile çalışma kararı aldı. Bu iş birliği ile Sodexo’nun reklam, dijital, sosyal medya çalışmaları tek çatı altından yürütülecek.
Metro Türkiye’nin yeni dönem iletişim çalışmaları Medyaevi’nde
Uluslararası perakende devi Metro Türkiye, yeni dönemde Türkiye’deki iletişim faaliyetlerini Medyaevi İletişim’e emanet etti.
Medyaevi, yeni dönemde Metro Türkiye’ye kurumsal itibar yönetimi, stratejik medya ilişkileri yönetimi, lider & sözcü iletişimi, kriz iletişimi, konu & gündem yönetimi ve pazarlama iletişimi alanlarında hizmet verecek.
Pringles tercihini yaptı
Pringles Türkiye’nin yeni merchandising ve etkinlik yönetimi ajansı Aktivite İletişim oldu.
Bu iş birliği kapsamında Aktivite İletişim 15 yılı aşkın sektör deneyimi ile Pringles Türkiye’nin merchandising ekibini kuracak ve instore etkinlik süreçlerini üstlenecek.
Danone Türkiye tercihini yaptı
Danone Türkiye, kurumsal iletişim çalışmaları için iletişim şirketi WPP bünyesinde bulunan Hill + Knowlton Strategies’in Türkiye ofisini seçti.
Danone Türkiye Şubat 2022 itibarıyla Hill + Knowlton Strategies Türkiye ile çalışmaya başladı.
Karnaval Marka Ajansı müşteri portföyüne 2 yeni marka ekledi
Gıda sektörünün güçlü iki ismi Datça Murat Çiftliği ve Fırınya tüm medya ve pazarlama iletişimini Karnaval Marka Ajansı’na emanet etti.
Fırınya ve Datça Murat Çiftliği’nin pazarlama iletişimi ve marka stratejilerini yürütecek olan Karnaval Marka Ajansı; medya iletişimi, sosyal sorumluluk, kriz iletişimi, itibar yönetimi, etkinlik yönetimi, gündem ve lider iletişimi alanlarında da hizmet sunacak.
Bisse’nin yeni dijital ajansı Target Digital
BİSSE, yeni dönemde dijital platformdaki tüm iletişim çalışmaları için Target Digital’i; kreatif alandaki tüm ATL ve BTL çalışmaları için ise Target Digital’in kreatif ajansı Winnie Creative Works’ü seçti.
Dürümle iletişim çalışmaları için Aristo’yu tercih etti
Dürümle’nin iletişim ajansı, deneyimli ekibi ile farklı işlere imza atan ve PR Global Network üyesi Aristo İletişim oldu.
Geçtiğimiz haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN.