Coca-Cola Ortadoğu’da logosunu kaldırdı!
Coca-Cola, Ortadoğu ülkelerinde yepyeni ve dikkat çekici bir kampanyaya imza attı. Ramazan Ayı sebebiyle Ortadoğu’da kampanya yapan Coca-Cola, kutularının üzerinden logosunu kaldırarak önemli bir farkındalık kampanyası yarattı.
Eşitlik ve hoşgörüye vurgu yapmak amacıyla ürünlerinden logosunu kaldıran Coca-Cola, yaptığı kampanya ve filmiyle önyargının yanlışlığını vurguluyor.
Dubai merkezli FP7/DXB ajansının yaptığı çalışma, “Etiketler kutular içindir insanlar için değil” mottosuyla Ortadoğu’da çıkmasına rağmen tüm dünyaya önyargının ve kategorizasyonun ne kadar yanlış olduğunu gösteriyor.
Ülkemizde yapılan Ramazan Ayı kampanyalarından farklı olarak toplumsal sorunlara verilen önemle markasını güçlendirme yoluna giden Coca-Cola’nın geçmişinde dünyanın farklı yerlerinde yaptığı birçok farkındalık çalışması da mevcut.