Dergiler

Reklam sektörü “çözüm konkuru”nda

Reklam sektörünün çözüm bekleyen konusu konkur ilkeleri. Konkur akılcı bir yol, amenna… Ancak gerekli gereksiz…

Dergiler

Pazarlamanın evrimi ve CMO’ların yeni rolü

Pazarlama liderlerinin işi artık sadece marka ve reklam yönetmekten ibaret değil. Chief Marketing Officer (CMO)…

Dergiler

Marketing Türkiye 2025 Almanak Özel Sayısı

The One Awards’da ilk üçte yer alan markalar belli oldu Marketing Türkiye ve Akademetre Research…

Dergiler

Toplumsal barışın neresindeyiz?

Türkiye bir kez daha bir “açılım”ı konuşuyor. Üstelik bu kez hem çıkış noktası hem de…

Dergiler

Yorumun gücü!

Herkesin deneyimin peşinde olduğu bir çağda, aktarılan deneyimlerin etkisi de elbette yadsınamayacak kadar büyük. Pazarlama…

Dergiler

Güven markası nasıl yaratılır?

Marketing Türkiye ve Akademetre Research tarafından 10 yıldır gerçekleştirilen The ONE Awards, itibarını ve marka…

Dergiler

Sektörünü büyüten markalar

Kurulu ve dinamikleri belirli bir oyunda rekabet etmenin ilk adımı sektördeki rakiplerinizden her anlamda “daha…

Dergiler

Markalar Olimpiyatta madalya peşinde!

Atina’da yanan Olimpiyat ateşi tam 100 yıl aradan sonra yeniden Paris yolunda… 2024 Paris Yaz…

Dergiler

Seçim kazandıran lokanta

Önünde uzayan kuyruklardan siyaset gündemindeki yerine, “keşke bizim şehrimizde de olsa” diyenlerden “esnafı bitiriyor” polemiklerine…

Dergiler

Engel tanımayan markalar!

Kapsayıcılık uzunca bir zamandır pazarlama evreninin gündeminde olsa da hem dünyanın hem de marka evreninin…

Dergiler

Türkiye’nin tavsiye şampiyonları

Büyük prodüksiyonlar, ünlü reklam yüzleri ya da influencer’ların etkisi elbette pazarlama evreni için yadsınamaz bir…

Dergiler

Pazarlamada “yapan zeka” çağı

İnsanlar tarafından üretilenleri anlayan ve bu üretime katkıda bulunan yapay zekâ, pazarlama sektörü adına adeta…