Türkiye mobil uygulama pazarı büyüyor: 2023’te tüketici harcamaları 910 milyon dolara ulaştı

Türkiye mobil uygulama pazarı büyüyor: 2023’te tüketici harcamaları 910 milyon dolara ulaştı

Ölçümleme ve analitik şirketi Adjust, Türkiye Mobil Uygulama Trendleri Raporu’nu açıkladı. Rapora göre indirim oranlarındaki…

2024 mobil uygulama trendleri...

2024 mobil uygulama trendleri…

Mobil uygulama pazarlaması endüstrisinin karşı karşıya olduğu tüm değişikliklere rağmen, geliştiriciler ve reklamverenler için temel…

Fintech dünyasının inovasyon yılı geliyor!

Fintech dünyasının inovasyon yılı geliyor!

İlk dijital yerliler olan Z Kuşağı, dünya çapında yaklaşık iki milyarlık bir nüfusa sahip. Gençler,…

akıllı telefon

Mobil pazarlama stratejilerine pusula: Adjust Mobil Uygulama Büyüme Raporu

Pazarlamacıların faaliyetlerini genişletmelerine ve başarılı bir şekilde ölçeklendirmelerine yardımcı olmak amacıyla ilk kez 2019’da yayımlanan…

Z kuşağı mobil ticareti yeniden dizayn ediyor

Z kuşağı mobil ticareti yeniden dizayn ediyor

Mobil satışlar tüm dünyada hızla büyümeye devam ederken, mobil ticaretin (m-ticaret) ABD’deki e-ticaret sektörüne damga…

Gençlerin yeni sosyalleşme alanı "oyunlar" markalar için ne vadediyor?

Gençlerin yeni sosyalleşme alanı “oyunlar” markalar için ne vadediyor?

Dijital oyunlar en başında her ne kadar eğlenmek ve keyifli vakit geçirmek üzerine kurgulansa da…

Threads-2

İki milyarderi birbirine düşüren Threads, “Twitter katili” misyonunu tamamlayabilecek mi?

Meta’nın yeni sosyal medya uygulaması Threads, 5 Temmuz’da açıldı ve tüm dikkatleri üzerine çekti. Lansman…

Oyun uygulamaları için mobil ölçümleme analitiği rehberi

Oyun uygulamaları için mobil ölçümleme analitiği rehberi…

2022’de mobil oyunlar dünya çapında oyun sektöründeki cironun yüzde 45’ine sahip oldu ve mobil oyun…

CTV: Dijital Reklamcılığın En Hızlı Büyüyen Kanallarından Biri

Dijital reklamcılığın en hızlı büyüyen kanallarından biri: CTV

Bu dönemlerde bir on-demand platformla, pazarlama ajansıyla ya da kullanıcı kazanımı yöneticisi ile reklam trendleri…

Mayıs, e-ticarette Kasım'ın tahtına mı oturuyor?

Mayıs, e-ticarette Kasım’ın tahtına mı oturuyor?

Son birkaç yılda alışveriş yapma şeklimiz, yeni markalar ve ürünleri keşfetmekten satın almaya kadar tamamen…

2022'yi etkisi altına alacak dijital trendler

2022’yi etkisi altına alacak dijital trendler

Bir yanda “Yaşanan dijital dönüşümün neresindeyiz?” sorusu diğer yanda ise Covid-19 ile birlikte göz kırpan…

Adjust açıkladı: E-ticarette liderlik mobilin!

Adjust açıkladı: E-ticarette liderlik mobilin!

Rekabetin en çekişmeli olduğu alanlardan biri şüphesiz ki e-ticaret. Özellikle pandemiyle birlikte ivme kazanan online…